دو بازیکن خارجی به تیم بسکتبال ذوب‌آهن اضافه می‌شوند

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: قصد داریم ذوب‌آهن را به سال‌های پر فروغی که در بسکتبال داشت برگردانیم، امکان آن وجود دارد و فقط اولین حرکت مهم است، بعد از آن ذوب آهن باید جایگاه خود را حفظ کند.

فرزاد کوهیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با روند تمرینات تیم بسکتبال ذوب‌آهن، اظهار کرد: جذب بازیکن را از اردیبهشت ماه شروع کردیم. به دلیل اینکه کادر اجرایی باشگاه ذوب‌آهن می‌خواستند سریع تیم را برای فصل جدید آماده کنند که کار درستی بود تا بتوانیم خیلی زود ترکیب اصلی را پیدا کنیم.

وی ادامه داد: اواخر مرداد تمرینات را شروع کردیم که روند خوبی را طی می‌کنیم، دو بازیکن خارجی به باشگاه معرفی کردیم که منتظر تأیید و جذب آنها هستیم. باشگاه ذوب آهن همکاری لازم را با ما داشته و هیأت مدیره از تیم حمایت می‌کند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن با بیان اینکه هدف حضور در جمع چهار تیم برتر است و بعد از آن برای به دست آوردن مقام باید یک برنامه‌ریزی و مدیریت خوب انجام دهیم، تصریح کرد: قصد داریم ذوب آهن را به سال‌های پر فروغی که در بسکتبال داشت برگردانیم، امکان آن وجود دارد و فقط اولین حرکت مهم است، بعد از آن ذوب آهن باید جایگاه خود را حفظ کند.

کوهیان در خصوص سطح لیگ برتر بسکتبال ایران، خاطر نشان کرد: اعتبار لیگ‌های دنیا به یک سری فاکتورهایی بستگی دارد که بر اساس آن سطح لیگ را بررسی می‌کنند، یکی از این فاکتورها حضور بازیکنان خارجی در لیگ است. در دو الی سه سال گذشته با توجه به اینکه تعداد تیم‌ها بیشتر شده اکثر تیم‌ها از دو بازیکن خارجی استفاده می‌کنند که به بالا رفتن سطح لیگ کمک می‌کند، برای سال جدید تا این لحظه اکثر تیم‌ها بازیکنان خارجی خود را به ایران آوردند و تمرین می‌کنند، این بازیکنان خارجی می‌توانند الگوی خوبی برای بسکتبالیست‌های جوان ایرانی باشند.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی بسکتبال ایران در المپیک عملکرد بدی نداشت، گفت: المپیک سطح بالایی دارد که بازیکنان خوب و شاخص در آن حضور دارند و یکی از رقابت‌های جذاب و پر طرفدار است، برای ما یک کلاس بالا در بسکتبال است و باید از تجربه‌های آن استفاده کنیم.

کد خبر 525451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.