اجرای طرح سپتاژ خانگی در تنکابن

سرپرست شهرداری تنکابن از اجرای طرح سپتاژ خانگی در تنکابن در این شهر خبرداد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، غنی عسگرزاده امروز در همایش پاکسازی سواحل تنکابن عنوان کرد: مشارکت شهروندان به عنوان یک عنصر اجتماعی پویا در توسعه‌ی شهر تلقی می‌گردد و روحیه مشارکت پذیری در پشبرد امور شهری می‌بایست تقویت گردد.

سرپرست شهرداری تنکابن در ادامه درباره نقش NGO ها و تشکل‌های مردم نهاد در پیشبرد اهداف مدیریت شهری افزود: کارکرد تشکل و سازمان‌های مردم نهاد در جهت اهداف شهرداری‌ها بوده و بازوان اجرایی شهرداری‌ها در چالش‌هایی چون کارتن خوابی، محیط زیست و سگ‌های بلاصاحب هستند و می‌بایست از این ظرفیت‌ها بهره کافی ببریم و لازمه این بهره‌وری اعتماد عمومی و حمایت از این تشکّل ها است.

وی تصریح کرد: بنا داریم در این مقوله نسبت به ساماندهی انجمن‌ها و تشکّل های مردم نهاد در جهت منافع شهرداری که همان منافع مردم هستند اقدامات حمایتی اساسی را پایه ریزی کنیم.

سرپرست شهرداری تنکابن از تدوین دو بسته حمایتی زیست محیطی در حاشیه پاکسازی ساحل خبر داد و اظهار کرد: مقوله تفکیک زباله از منزل در این شهر به صورت جدی پیگیری می‌شود و در روزهای آتی این طرح از منازل شهروندان آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر اجرای طرح سپتاژ خانگی در تنکابن یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با این طرح بخشی از چالش فاضلاب در شهر تنکابن را ساماندهی کنیم.

کد خبر 525376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.