کاشت ۹۰ هزار گل داوودی در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: با فرارسیدن فصل پاییز ۹۰ هزار گل داوودی و ۱۵۰ هزار کلم زینتی در رفیوژها، لچکی‌ها و باغچه‌های سطح مناطق پانزده‌گانه شهر کاشته شده است.

فروغ مرتضایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به انجام اقدامات متعدد برای گل‌کاری پاییزه در شهر اصفهان، اظهار کرد: به منظور نظم‌دهی پرچین‌ها و گل‌کاری باغچه‌های شهر اصفهان، دستورالعمل مربوطه به مناطق ۱۵ گانه ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه در این ایام واکاری‌ها، کاشت درختان و درختچه‌ها در مکان‌هایی که درختان دچار آسیب دیدگی شده نیز در دستور کار سازمان پارک‌ها قرار گرفته است، افزود: با فرارسیدن فصل پاییز ۹۰ هزار گل داوودی و ۱۵۰ هزار کلم زینتی در رفیوژها، لچکی‌ها و باغچه‌های سطح مناطق ۱۵ گانه شهر کاشته شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی پارک‌های محلی و فضای سبز موجود در سطح شهر در مناطق صورت گرفته است، ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فصل خنک و تغییر پیمانکاران عرصه‌های فضای سبز از آبانماه، اقدامات زیربنایی در خصوص شبکه آبیاری فضای سبز نیز انجام شده که با جابه‌جایی پیمانکاران شبکه آبیاری قطره‌ای باید به روز شده و سالم تحویل پیمانکار جدید شود.

وی گفت: توسعه پاکت‌پارک‌ها به عنوان نقاط سبز درون شهری با هدف افزایش تعاملات اجتماعی در فضاهای سبز شهری با استفاده از زمین‌هایی در حد ۱۰۰ متر مربع و ابعادی که قابل تجاری و استفاده اقتصادی نیست، در دستور کار سازمان پارک‌ها قرار دارد.

مرتضایی‌نژاد خاطرنشان کرد: نخستین پاکت پارک شهر اصفهان در حاشیه خیابان خلجا (محدوده منطقه یک شهرداری) با هدف تقویت بعد فرهنگی، اجتماعی و تاریخی اجرا شده است.

کد خبر 525365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.