بازار ارز دیجیتال امروز ۶ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل تکنیکال بیت کوین بیانگر احتمال تداوم ریزش تا محدوده ۳۳ هزار دلار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ سه‌شنبه ششم مهرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

· بیت کوین ۴۲ هزار ۱۸۳ دلار

· اتریوم دو هزار و ۹۲۳ دلار

· کاردانو دو دلار و ۱۳ سنت

· بایننس کوین ۳۳۶ دلار و ۴۹ سنت.

· دوج کوین ۲۰ سنت

· ریپل ۹۲ سنت

· پولکادات ۲۷ دلار و۵۸ سنت

· اوالانچ ۶۷ دلار ۴۱ سنت

· سولنا ۱۳۵ دلار ۶۵ سنت

· ترا ۳۶ دلار یک سنت

مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۶ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۶ مهر

احتمال تداوم ریزش تا محدوده ۳۳ هزار دلار وجود دارد.

بازار ارز دیجیتال امروز ۶ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

مدیرعامل ریپل خواستار قطعیت از سوی SEC شد

برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل در مصاحبه خود با فاکس بیزینس عنوان کرد که تنها در صورتی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نظر خود را با شفافیت اعلام کند امکان توافق ریپل با این نهاد نظارتی وجود دارد. وی خاطرنشان کرد که ریپل لبز تنها خواستار قطعیت مطلق از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار در رابطه با XRP، محدودیت‌ها و دامنه استفاده آن است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار اجازه دسترسی یک روزنامه‌نگار به اطلاعات تتر را نداد

یاکوب سیلورمن، نویسنده مجله نیو رپابلیک (New Republic) روز جمعه در توییتی از کمیسیون بورس و اوراق بهادار مطابق قانون گردش آزاد اطلاعات (FOIA) درخواست کرد که به اطلاعات تتر و بخش عملیاتی آن دسترسی پیدا کند. اکنون سیلورمن می‌گوید به دلیل تحقیقات احتمالی نیروهای اجرای قانون، کمیسیون بورس و اوراق بهادار این اطلاعات را ارائه نخواهد کرد. این نهاد طبق یک مورد معافیتی که قانون برای خودداری از افشای اطلاعات در نظر گرفته، می‌گوید افشای این اطلاعات می‌تواند در فعالیت‌های مرتبط با اجرای قانون تداخل داشته باشد.

افزایش چشمگیر بهای توکن‌های دیفای در ۲۴ ساعت گذشته

در حالی که همزمان با بازیابی نسبی بازار ارزهای دیجیتال بهای بیت کوین و اتریوم ۱.۵ و ۴.۸ درصد رشد نسبت به ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند، توکن‌های دیفای در روز جاری سودهای چشم‌گیرتری را برای خود ثبت کرده‌اند. تا لحظه تنظیم این خبر توکن بومی یونی سواپ رهبری رشد توکن‌های دیفای را به عهده داشته و به بهای ۲۴.۱۲ دلار معامله می‌شود که نشانگر رشد ۲۴.۷ درصدی این توکن در شبانه روز گذشته است. یونی سواپ در روز گذشته هم ۲۰ درصد رشد داشت.

توکن سوشی سواپ هم به قیمت ۱۱.۶۲ دلار معامله می‌شود که رشد ۱۵.۶ درصدی آن در ۲۴ ساعت گذشته را نشان می‌دهد و گفتنی است که این توکن دیفای جلسه معاملاتی پیشین را با سودی ۱۵.۶ درصدی به پایان رسانده بود.

خروج گسترده نهنگ‌های اتریوم و بیت کوین از صرافی هوبی

پس از اجرای مقررات محدود کننده جدید علیه صرافی هوبی و کاربران چینی، نهنگ‌ها به سرعت دارایی بیت کوین و اتر خود را از این صرافی خارج می‌کنند. به گزارش ویل آلرت، نهنگ‌ها حدود ۲۲,۰۰۰ واحد بیت کوین به ارزشی بیش از ۹۵۲ میلیون دلار را از صرافی هوبی خارج و به کیف پول‌های ناشناس و جاهای دیگر انتقال دادند. این نقل و انتقالات نهنگ‌ها از بامداد ۲۶ سپتامبر آغاز شده‌اند.

گفتنی است که نهنگ‌های اتریوم نیز بیکار نماندند و از صبحگاه امروز ۸۰۰,۰۰۰ اتر را با ارزشی بیش از ۲.۴ میلیارد دلار از صرافی هوبی خارج کردند.

قیمت اتریوم به بالای ۳,۰۰۰ دلار بازگشت

اتریوم پس از کاهش شدید قیمتی که در هفته گذشته به دلیل مسائل مربوط به چین داشت و به ۲,۵۶۱ دلار هم رسیده بود، امروز توانست از سطح قیمتی ۳,۰۰۰ دلاری عبور کند. این ارز دیجیتال در حال حاضر با ۵.۹۰ درصد رشد نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، به قیمت ۳,۰۶۰ دلار معامله می‌شود. این امر در حالی رخ می‌دهد که در ابتدای روز جاری اتریوم کف قیمتی روزانه ۲,۷۴۴ دلاری را تجربه کرد. گفتنی است که رشد بهای اتریوم، پس از گزارش جی پی مورگان درباره افزایش حضور سرمایه‌گذاران نهادی در بازار این ارز دیجیتال رقم خورد.

کاردانو با شرکت مخابراتی دیش نتورک وارد همکاری می‌شود

شرکت مخابراتی آمریکای دیش نتورک (Dish Network)به منظور ایجاد خدمات بلاک چینی با اوتپوت اینپوت (Input Output)، توسعه دهنده کاردانو قرارداد همکاری امضا کرده است. چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو منتقد ساختار تجاری فضای مخابراتی است و معتقد است که بلاک چین قادر است انقلابی در ارتباطات ایجاد کند و می‌تواند به مدل پیش فرض فضای مخابراتی تبدیل شود. هاسکینسون همچنین مشارکت با دیش نتورک را پر هیجان و چالش برانگیز توصیف کرده است. دیش نتورک یکی ۲۵۰ شرکت ثروتمند لیست مجله فورچون است و در سال گذشته ۱۵.۴ میلیارد دلار درآمد داشته است. این شرکت پذیرش بیت کوین و بیت کوین کش را به ترتیب از سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ آغاز کرده است.

بازیابی نسبی بیت کوین پس از عقب نشینی تا سطح ۴۰,۰۰۰ دلار

بیت کوین پس از آن که امروز تا مرز از دست دادن سطح حمایت ۴۰ هزار دلاری رفت، توانست ظرف چند ساعت بیش از ۷ درصد قیمت خود را بازیابی کند. هجوم اخبار نزولی از چین و توقف مشتریان چینی جدید توسط صرافی هوبی، بهای بیت کوین را در ساعات ابتدایی امروز تا ۴۰,۰۰۰ دلار عقب راند. این ارز دیجیتال در حال حاضر به قیمت ۴۳,۳۱۲ دلار معامله می‌شود که رشدی ۱.۵۲ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته را نمایش می‌دهد.

بایننس ثبت‌نام کاربران جدید را از چین متوقف کرد

بنا بر گزارش‌ها، بایننس به کاربرانی که ساکن چین هستند اجازه نمی‌دهد در این صرافی حساب جدید افتتاح کنند. در همین حال، صرافی هوبی هم اعلام کرد حساب تمامی کاربران چینی خود را تا پایان امسال «به تدریج» مسدود خواهد کرد. این دو صرافی بزرگ در شرایطی این تصمیم را گرفته‌اند که بانک مرکزی چین محدودیت‌های شدیدتری را بر حوزه ارزهای دیجیتال اعمال کرده است. این نهاد مالی افزود صرافی‌های خارجی هم اجازه ندارند به کاربران ساکن چین خدمات ارائه دهند و چنین اقدامی را غیرقانونی برشمرد.

مسئولان منطقه آبخازیا ۶۰۰۰ ماینر را توقیف کردند

مسئولان منطقه خودمختار آبخازیا در شمال غرب گرجستان ۶,۰۰۰ دستگاه استخراج ارزهای دیجیتال را کشف و ضبط کرده‌اند. اصلان بژانیا، رئیس‌جمهور آبخازیا، با اشاره به توقیف این ماینرها اعلام کرد این دستگاه‌ها به یک انبار ویژه منتقل و عملاً تمامی واحدهای بزرگ استخراج هم تعطیل شده‌اند. با وجود این، دولت محلی اذعان کرد همچنان ۳۰,۰۰۰ ماینر در سطح این منطقه وجود دارد و افراد با استفاده از آنها به طور غیرقانونی ارزهای دیجیتال استخراج می‌کنند.

رئیس سابق خزانه‌داری آمریکا: ارزهای دیجیتال باید قانون‌گذاری بهتری داشته باشند

لری سامر، رئیس سابق خزانه‌داری ایالات متحده و اقتصاددان ارشد بانک جهانی، گفته است باید ارزهای دیجیتال به شیوه‌ای درست قانون‌گذاری شوند و نباید این حوزه به‌عنوان بهشت آزادی‌خواهان شناخته شود. او می‌گوید زمانی که مبالغ هنگفتی به صورت مخفیانه جابه‌جا می‌شود، خطر پول‌شویی و دیگر جرایم مالی افزایش می‌یابد و ممکن است افرادی بی‌گناه فریب بخورند.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۶ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

منابع: یوبیتکس، کوینبیس، نوبیتکس، ارزدیجیتال، فیندو کریپتوکارنسی

کد خبر 525347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.