فراخوان نشست تخصصی شورای عالی قرآن منتشر شد

شورای عالی قرآن با انتشار فراخوانی از برگزاری شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم با موضوع «تلاوت قرآن و نغمه­ های دینی؛ رسانه ملی و فضای مجازی» خبر داد.

به گزارش ایمنا، شورای عالی قرآن با انتشار فراخوانی از استادان، قاریان، حافظان، اصحاب هنرهای آواییِ دینی، تولیدکنندگان برنامه‌های قرآنی و عموم افراد خوش‌فکر و اهل ذوق دعوت کرد پیشنهادات، ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و مبتکرانه خود در زمینه تولید و پخش آثار صوتی و تصویریِ تلاوت قرآن و سایر نغمه‌های دینی شامل دعا، اذان، تواشیح، ابتهال و مناجات فارسی را که ضمن حفظ شأن و جایگاه این نغمات الهی، بتواند منجر به جلب نظر و اقبال بیش از پیش مخاطبان صدا و سیما و فضای مجازی شود، ارائه کنند.

این پیشنهادات به صورت «ایده» یا «طرح» قابل ارائه است و می‌تواند ناظر به قالب‌های برنامه سازی، دکور و صحنه اجرا، نورپردازی، تصویر گذاری، صدابرداری، سبک اجرا و ارائه، و موضوعات محتوایی و شکلی دیگر باشد.

علاقمندان، ایده یا طرح مدنظر خود را در فرم‌های مربوط تکمیل و تا پایان آبان ۱۴۰۰ از طریق یکی از پیام رسان ها به شماره ۰۹۱۲۱۰۸۳۶۲۶ ارسال کنند. پس از ارزیابی طرح‌ها و ایده‌های ارسالی توسط داوران متخصص قرآنی و رسانه‌ای، از برگزیدگان در اختتامیه شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم تجلیل به عمل می‌آید و این ایده‌ها برای بهره برداری و برنامه سازی در اختیار صدا و سیما قرار خواهد گرفت.

کد خبر 525344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.