مردم در تکمیل فاز دوم خیابان آزادگان مشارکت کنند

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۰ درصدی احداث فاز دوم خیابان آزادگان (دستگرد) خبر داد و گفت: برای آزادسازی یک‌هزار مترمربع مسیر باقی مانده خیابان نیاز به مشارکت هرچه بیشتر شهروندان داریم.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: احداث فاز دوم خیابان آزادگان (دستگرد) یکی از انتظارات چندین ساله شهروندان ساکن در این محدوده از شهر بود که در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: فاز نخست خیابان آزادگان (دستگرد) سال‌های گذشته افتتاح شد و در سال گذشته نیز به منظور احداث فاز دوم، تأمین اعتبار برای آزادسازی و احداث خیابان انجام شد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: تملک این طرح در پیش بینی بودجه سال گذشته حدود هفت میلیارد تومان بود که با توجه به افزایش هزینه‌ها، این مبلغ تا ۲۰ میلیارد تومان در اصلاح بودجه افزایش پیدا کرد؛ البته برای احداث فاز دوم نیاز به هفت هزار و ۵۰۰ متر آزادسازی است که از این میزان، شش هزار و ۵۰۰ متر تملک شده است.

وی از پیشرفت ۹۰ درصدی احداث فاز دوم خیابان آزادگان (دستگرد) خبر داد و گفت: برای آزادسازی یک‌هزار مترمربع مسیر باقی مانده خیابان نیاز به مشارکت هر چه بیشتر شهروندان داریم.

شرفا خاطرنشان کرد: مراحل انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار برای احداث فاز دوم خیابان آزادگان اجرایی شده و در بخش‌هایی که آزادسازی کامل شده، با انجام خاکبرداری، پیمانکار مشغول فعالیت شده است.

وی افزود: بخش‌های آزادسازی شده در اختیار پیمانکار است و با انجام جدول کشی و خیابان بندی اکنون آماده آسفالت‌ریزی است.

کد خبر 525326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.