حمله هواپیماهای ناشناس به مواضع نیروهای وابسته به ایران در شرق سوریه

به ادعای منابع صهیونیستی ساعاتی پیش هواپیماهای ناشناس به شرق سوریه حمله کردند که پس از آن صدای چندین انفجار شنیده شد.

به گزارش ایمنا، جروزالم پست نوشت: منابع صهیونیستی مدعی هستند مواضع یک پایگاه متعلق به نیروهای وابسته به ایران در شرق دیرالزور و مرز عراق هدف حمله هوایی قرار گرفته است. پس از این حمله هوایی نیروهای نظامی منطقه به حالت آماده‌باش درآمده اند.

این پایگاه صهیونیستی مدعی است: هواپیماهای ناشناس به مواضع نیروهای وابسته به ایران در منطقه دیرالزور در شرق سوریه حمله کردند. صهیونیست‌ها مدعی هستند این حملات در جنوب شهر میادین و در امتداد رودخانه فرات به وقوع پیوسته جایی که پایگاه اصلی نیروهای نظامی شیعه از ایران و عراق است.

منابع خبری سوریه تا این لحظه وقوع این حملات هواپیمایی در شرق این کشور را تأیید نکرده اند. ولی منابع صهیونیستی در خبرهای مختلفی مدعی هستند مواضع شبه نظامیان وابسته به ایران در مرز عراق و سوریه مورد حمله قرار گرفته است.

گفتنی است صهیونیست‌ها در سال‌های اخیر از افزایش قدرت کشورمان در منطقه بسیار هراس دارند و هر بار تلاش می‌کنند با بازی‌های رسانه‌ای خود را در حال مقابله با ایران نشان دهند.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی هستند در یک سال گذشته حملات متعددی به مواضع نیروهای نظامی شیعه در منطقه دیرالزور سوریه انجام داده اند تا از این طریق قدرت نفوذ ایران در منطقه را کاهش دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 525252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.