شیوه حسینی رزمندگان اصفهان

یکی از رزمندگان لشکر هشت نجف اشرف گفت: انگیزه رزمندگان دفاع مقدس لبیک به فرمان امام (ره) بود و برهمین اساس همانند یاران امام حسین (ع) برای رضای خدا جهاد کردند.

سردار اصغر حبیبان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص نقش استان اصفهان در دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان اصفهان در قالب دو لشکر امام حسین و نجف اشرف نقش تأثیرگذاری در عملیات‌های نفس گیر دفاع مقدس ایفا می‌کردند.

وی افزود: در عملیات‌های استراتژیکی فتح‌المبین و بیت‌المقدس و پاک سازی خرمشهر دو لشکر رزمندگان اصفهان درخشیدند و توانستند دشمن را عقب برانند، فرماندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و لشکر هشت نجف اشرف یعنی شهید خرازی و شهید کاظمی تا زمانی که از پیروزی کامل در عملیات‌ها مطمئن نمی‌شدند، راضی به حضور در عملیات نمی‌شدند. بر همین اساس زمانی که در عملیات حضور پیدا می‌کردند پیروزی آن عملیات قطعی بود.

این رزمنده لشکر هشت نجف اشرف تاکید کرد: انگیزه رزمندگان دفاع مقدس لبیک به فرمان امام (ره) بود و بر همین اساس همانند یاران امام حسین (ع) برای رضای خدا جهاد کردند.

حبیبان تصریح کرد: شیوه رزمندگان اصفهان حسینی بود و گوش به فرمان امام (ره) جانفشانی می‌کردند، این روحیه ی رزمندگان اصفهان ناشی از تربیت خانواده دین مدار اصفهانی است.

کد خبر 525248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.