فضاسازی شهر دزفول به مناسبت اربعین حسینی

سرپرست شهرداری دزفول گفت: نزدیک به ۱۰۰ نقطه شهر دزفول به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی فضاسازی شد.

به گزارش ایمنا، محمد مهرآفرین اظهار کرد: شهرداری دزفول در حدفاصل خیابان ۴۵ متری تا شریعتی ۲۰ تصویر کمتر دیده شده دفاع مقدس مانند اعزام رزمندگان، بسیج نوجوانان، حضور زنان، مداحی دفاع مقدس، محرم در دوران جنگ و عزاداری آنها و نقش ائمه جمعه دزفول در دفاع مقدس را نصب کرده که محتوای بنرها جریان ساز است.

وی افزود: موکب بزرگ شهدای دزفول نیز در میدان یعقوب لیث (فتح‌المبین) توسط شهرداری دزفول و ناحیه مقاومت بسیج دزفول و با عرضه رایگان محصولات فرهنگی، اقلام پزشکی و پخش نذری همراه است.

سرپرست شهرداری دزفول با بیان اینکه این موکب به خودروهای عبوری خدمات رسانی می‌کند، خاطرنشان کرد: نماز روز اربعین در این موکب اقامه شد و دیگر برنامه‌های شهرداری دزفول در هفته دفاع مقدس از جمله مسابقات چندجانبه دختران و پسران در رشته‌های دارت، تنیس، طناب کشی، طناب زنی و فوتبال دستی نیز در محله‌های دزفول برگزار شدند.

مهرآفرین ادامه داد: در این مسابقات ۲۰۰ دختر و پسر حضور داشتند و ایجاد نشاط در رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال از اهداف برگزاری این مسابقات بوده است.

سرپرست شهرداری دزفول به راه اندازی اتوبوس گردشگری با حضور راویان اشاره کرد و گفت: گروه‌هایی از کودکان و نوجوانان با استفاده از این اتوبوس، ظرفیت‌های دفاع مقدس دزفول را بازدید می‌کنند.

مهرآفرین تصریح کرد: سازمان‌های تابعه شهرداری از جمله مدیریت پسماند، فضای سبز، حمل و نقل بار و مسافر و آتش نشانی نیز نقش زیادی در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرداری داشتند.

منبع: ایرنا

کد خبر 525111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.