حکیمی: حضور مسی در PSG مانند یک رویا بود

مدافع راست تیم فوتبال پاریسن ژرمن، از پیوستن لیونل مسی به این تیم خوشحال به نظر می‌رسد و آن را یک اتفاق رویایی توصیف میکند

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پاریسن ژرمن که تابستان امسال، یک فصل نقل و انتقالاتی رویایی را سپری کرد، توانست بازیکنان ستاره‌ی زیادی را به ترکیب خود اضافه کند تا بتواند در لیگ قهرمانان اروپا قهرمانی را تجربه کند.

دوتا از آن ستاره‌ها لیونل مسی و اشرف حکیمی بودند که لباس PSG را به تن کردند. حتی به واسطه‌ی این دو نفر جنجالی هم به وجود آمده، آنجایی که لئو مسی در شب اولین بازی خود با پیراهن پاریس در ورزشگاه پارک دو پرنس، توسط پوچتینو با حکیمی تعویض شد.

جدایی مسی برای هیچکس قابل باور نبود، نه تنها هواداران بارسلونا، بلکه طرفداران و فوتبالی‌های سراسر جهان، از این اتفاق بهت زده شده بودند و تصور نمی‌کردند فوق ستاره آرژانتینی، پیراهنی جز لباس آبی اناری به تن کند. اما این اتفاق افتاد.

حالا این مدافع راست در خصوص حضور مسی در پاریس می‌گوید: من انتظار نداشتم مسی مانند بقیه بارسلونا را ترک کند با این حال وقتی شنیدم که او به اینجا می‌آید، چه می‌توانم درباره آن بگویم؟ مانند یک رؤیا بود. من با فوتبالیست‌های بزرگی بازی کردم ولی تا الان فرصت بازی با مسی را به دست نیاورده بودم، افتخار می‌کنم که با همچین بازیکنی، هم بازی هستم.

وی ادامه افزود: برای یادگیری و پیشرفت بیشتر به نحوه تمرینات و بازی مسی توجه می‌کنم. مسی می‌تواند باعث رشد تیم و تمام بازیکنان آن شود. ما هر دو به یک زبان صحبت می‌کنیم و علاوه بر این کم کم داریم یکدیگر را می‌شناسیم.

کد خبر 525093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.