پیکر علامه حسن‌زاده آملی با بالگرد به روستای زادگاهش منتقل می‌شود

فرماندار آمل گفت: به دلیل ازدحام جمعیت پیکر علامه حسن‌زاده آملی با بالگرد به «ایرا» ، روستای زادگاهش جهت خاکسپاری منتقل خواهد شد.

به گزارش ایمنا، علیرضا شریعت اظهار کرد: حضور در روستای ایرا برای جمعیت تشییع کننده حاضر در شهر آمل امکان پذیر نیست و این روستا گنجایش ازدحام جمعیت حاضر را ندارد و به همین دلیل فضا تنها محدود به خانواده، اقوام و برخی از مسئولان و عوامل برگزاری مراسم خواهد بود.

وی با اظهار اینکه پس از اتمام آئین تشییع در شهر آمل، پیکر علامه به ایرا منتقل می‌شود، گفت که فعلاً نمی‌توان زمان مشخصی اراده کرد ولی لازم است دوستداران علامه و جمعیت حاضر در تشییع خودشان را به روستای ایرنا نرسانند چون پیکر علامه با بالگرد منتقل می‌شود و روستا هم گنجایش جمعیت را ندارد.

فرماندار آمل با بیان اینکه با هماهنگی نیروی انتظامی از ورود شهروندان به ایرا جلوگیری خواهد شد، اظهار داشت: به دلیل محدودیت فضا به هیچ عنوان امکان حضور جمعیت در روستا وجود ندارد.

دبیر ستاد ارتحال علامه حسن زاده از مردم خواست به سمت جاده هراز برای ورود به محل خاکسپاری علامه حرکت نکنند.

آئین تشییع پیکر علامه حسن زاده آملی از ساعت ۱۰ صبح امروز همزمان با اربعین حسینی در شهر آمل با حضور پرشور مردم در حال برگزاری است.

علامه حسن زاده آملی در سن ۹۳ سالگی و پس از یک دوره سخت بیماری شنبه سوم مهر ماه ۱۴۰۰ دیده از جهان فروبست. علت فوت علامه از سوی مسئولان درمانی عارضه قلبی ناشی از کهولت سن اعلام شده است.

منبع: ایرنا
کد خبر 525077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.