ایران _ قزاقستان / یک پیروزی تا حضور در جمع چهار تیم برتر دنیا

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام جهانی فوتسال به مصاف قزاقستان می رود که اگر موفق شود این تیم را شکست دهد در جمع چهار تیم برتر دنیا قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران امروز دوشنبه _ ۵ مهر ماه _ از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال رو در روی قزاقستان قرار می‌گیرد. تیمی که موفق شود در این بازی پیروز از زمین بیرون بیاید در مرحله بعدی مقابل برنده دیدار پرتغال و اسپانیا به میدان خواهد رفت.

تیم ملی فوتسال ایران با دو پیروزی و یک شکست از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی فوتسال به عنوان تیم دوم صعود کرد و مقابل ازبکستان قرار گرفت که در یک رقابتی حساس و نزدیک با نتیجه ۹ بر ۸ موفق شد این تیم را شکست داد.

تیم ملی فوتسال قزاقستان در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی فوتسال با شکست دادن لیتوانی و کاستاریکا و تساوی مقابل ونزوئلا به عنوان تیم اول صعود کرد و در مرحله یک هشتم نهایی رو در روی تایلند قرار گرفت که با هفت گل این تیم را از پیش رو برداشت.

تیم ملی فوتسال ایران و قزاقستان تا کنون شش بار به مصاف هم رفتند که پنج برد و یک تساوی برای تیم ملی ایران به همراه داشته است.

کد خبر 525047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.