۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸
پرماجراترین کشورهای جهان

پرماجراترین کشورهای جهان شامل نیوزلند، فیلیپین، سوئیس و آرژانتین است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سفر یکی از بهترین راه‌های تفریح و خوش‌گذرانی است، اما کدام کشورها دارای سرگرم کننده‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان است؟

نیوزلند

بی گمان نیوزلند یکی از پرماجراترین کشورهای جهان با بیش از ۴۰۰ جاذبه گردشگری است. این کشور به داشتن برج آسمان (Sky Tower) معروف است که یک برج سوزنی شکل بوده و ۳۲۸ متر ارتفاع دارد. برج آسمان بلندترین ساختمان نیوزیلند و یکی از پرماجراترین جاذبه‌های گردشگری این کشور است که در شهر آوکلند واقع شده و بهترین چشم‌انداز پانورامایی این شهر را نشان می‌دهد.

پرماجراترین کشورهای جهان

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری نیوزلند، روستای باشکوه هابیتون (Hobbiton Movie Set) است که هدف از ساخت آن ایجاد لوکیشن برای سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها بود. در این دهکده یک آسیاب و پل دوگانه قوسی شکل و ۳۷ سوراخ یا خانه هابیتی به همراه باغ‌ها و پرچین‌ها وجود دارد. گردشگران می‌توانند در تورهای هابیتون شرکت کرده و در مهمانخانه اژدهای سبز اقامت کنند.

پرماجراترین کشورهای جهان

فیلیپین

فیلیپین یک کشور گرمسیری دارای بیش از هفت هزار جزیره برای انجام ورزش‌های آبی مانند جت اسکی (jet skiing)، موج سواری، غواصی و قایقرانی است. کاوش در دل کوه‌ها و جنگل‌های بارانی یکی از تفریحات این کشور است که شما را بانشاط نگه می‌دارد.

موزه ملی فیلیپین، بهترین مکان برای آشنایی با فرهنگ، تاریخ و هنر مردم فیلیپین است که از بخش‌های مجزای سرگرم‌کننده تشکیل شده و بازدید از آن رایگان است. این موزه از سه ساختمان و موزه جداگانه به نام‌های موزه انسان شناسی، موزه هنرهای زیبا و موزه تاریخ فیلیپین تشکیل شده است که هر کدام در فاصله کمی از یکدیگر قرار گرفته‌اند. موزه ملی اطلاعات بسیار مفیدی در مورد هنر و فرهنگ فیلیپین و همچنین چگونگی شکل‌گیری و دگرگونی تاریخ در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

پرماجراترین کشورهای جهان

قلعه سانتیاگو (Fort Santiago)، یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری فیلیپین محسوب می‌شود که در قسمت غربی شهر مانیل در کشور فیلیپین قرار گرفته است. امروزه بناهای تاریخی و دیدنی زیادی در این مجموعه وجود دارد، اما قلعه سانتیاگو در ابتدا به منظور جلوگیری از ورود خارجی‌ها به این شهر ساخته شده است. فواره‌ها، باغ‌های سرسبز و استخرهای بی نظیری در داخل این قلعه وجود دارد. دسترسی به این قلعه نیز بسیار آسان بوده و در بخشی از شهر واقع شده که گردشگران می‌توانند با تاکسی و اتوبوس خود را به این قلعه برسانند و یا با تورهای شهری به این مکان بروند.

پرماجراترین کشورهای جهان

سوئیس

کشور سوئیس که در اروپای غربی واقع شده، دارای بلندترین کوه‌ها برای تفریح تابستانی و یا اسکی بازی در فصل زمستان است. ۱۵۰۰ دریاچه در این کشور وجود دارد و طبیعت خیره کننده آن افراد را به ماجراجویی دعوت می‌کند. دنیای چارلی چاپلین (Chaplin's World)، یکی از جاذبه‌های گردشگری چند هکتاری و معروف این کشور است که در فاصله پنج مایلی از شمال غرب شهر مونترو قرار دارد. دنیای چارلی چاپلین شامل استیج‌هایی از مشهورترین فیلم‌های چارلی چاپلین، یک موزه در عمارت، یک استودیو به سبک هالیوود و یک پارک بزرگ است.

پرماجراترین کشورهای جهان

کوه ماترهورن (The Matterhorn) که در مرز بین سوئیس و ایتالیا دارد، یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری است که ارتفاع قله آن به چهار هزار و ۴۷۸ متر می‌رسد و نمادی از کوه‌های آلپ سوئیس را تداعی می‌کند. بالا رفتن از این کوه کار کوهنوردان حرفه‌ای است و بعد از قرن نوزدهم کوه ماترهورن جان ۵۰۰ کوهنورد را گرفته است.

آرژانتین

آرژانتین، یکی از بهترین مقاصد جهان برای ماجراجویی و گردشگری است. این کشور یکی از بکرترین سرزمین‌های نیمکره جنوبی و مسیر قطب جنوب محسوب می‌شود که در آن حیات وحش به وضوح دیده می‌شود و برای گردشگران و دوستداران فضای باز بسیار مناسب است.

کوه آکونکاگوا (Aconcagua)، یکی از جاذبه‌های گردشگری آرژانتین است که با ارتفاع حدود هفت هزار متر در مرز شیلی و در این کشور قرار دارد. سرما و بادهای شدید و ارتفاع زیاد این کوه، جان کوهنوردان را به شدت تهدید می‌کند.

پرماجراترین کشورهای جهان

کد خبر 524977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.