آمادگی مرکز جامع اهداکنندگان خواجو برای اجرای طرح "نذر خون"

رئیس مرکز پخش خون اداره کل انتقال خون استان اصفهان گفت: به مناسبت اربعین حسینی مرکز جامع اهداکنندگان خواجو فردا دوشنبه پنجم مهرماه در شیفت صبح از ساعت هشت تا ۱۴ آماده نذر خون اهداکنندگان است.

محمدرضا جابری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نذر خون در ایام اربعین، اظهار کرد: به مناسبت اربعین حسینی مرکز جامع اهداکنندگان خواجو فردا دوشنبه پنجم مهرماه در شیفت صبح از ساعت هشت تا ۱۴ آماده نذر خون اهداکنندگان است.

وی افزود: مرکز ثابت اهدای خون خمینی شهر در روز اربعین از ساعت هشت تا ۱۳ میزبان نذر خون مردم ایثارگر خمینی شهر خواهد بود.

رئیس مرکز پخش خون اداره کل انتقال خون استان اصفهان گفت: در دو هفته اخیر با کاهش اهدای خون در سطح استان روبرو بودیم و در برخی از شهرستان‌ها این کاهش ذخایر خونی بیشتر بود، با توجه به این موضوع که نیاز به خون و فرآورده‌های خونی به صورت مستمر وجود دارد در حال حاضر ذخایر خونی در سطح استان کاهش یافته است.

وی با اشاره به کمبود فرآورده‌های خونی و ترس اهداکنندگان خون به دلیل شیوع کرونا، تصریح کرد: تمام پروتکل‌های بهداشتی و شیوه‌نامه‌ها در فرآیند خون‌گیری اجرا می‌شود و مراجعان هم همه دستورات بهداشتی را رعایت می‌کنند.

کد خبر 524971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.