شورا به احتمال تخریب ورزشگاه محله دنارت رسیدگی می‌کند

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احتمال تخریب ورزشگاه در محله دنارت منطقه شش به علت اختلافات حقوقی با مالکان وجود دارد و مردم درخواست تلاش برای گرفتن رضایت از مالکان و حفظ این ورزشگاه را داشتند که در صحن علنی مطرح و قرار شد به آن رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز (یک‌شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یازدهمین جلسه علنی شورا به مناسبت هفته دفاع مقدس میزبان دو تن از فرماندهان نظامی استان بودیم که در رابطه با اتفاقات هشت سال دفاع مقدس و شرایط امروز و دست‌آوردهای کشور در حوزه‌های مختلف و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی صحبت کردند.

وی با اشاره به قرائت طرح‌ها و لوایح شورا، افزود: گزارش تفریق بودجه سال گذشته شورای شهر که از سوی مؤسسه حسابداری ارائه شده بود، در صحن علنی بررسی و تصویب شد. اعضای شورای شهر با لایحه کمک به فرمانداری اصفهان برای هزینه‌های برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز با توجه به مدت زمانی که از انتخابات گذشته است مخالفت کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان رسیدگی به معوقات حقوق کارکنان شرکت‌ها از دوره گذشته، وضعیت بدهی شهرداری اصفهان و لزوم مقابله با آلاینده‌های هوا در آستانه فصل سرد سال را از جمله عناوین تذکر اعضای شورا در صحن علنی اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: احتمال تخریب ورزشگاه در محله دنارت منطقه شش به علت اختلافات حقوقی با مالکان وجود دارد و مردم درخواست تلاش برای گرفتن رضایت از مالکان و حفظ این ورزشگاه را داشتند که در صحن علنی مطرح و قرار شد به آن رسیدگی شود.

صالحی با تقدیر و تشکر از هیئات و نیروهای مردمی که فضای شهر را برای جاماندگان اربعین، حسینی کردند تصریح کرد: ظرفیت مجموعه شهرداری در اختیار شهروندان برای پیاده روی در روز اربعین قرار خواهد گرفت.

کد خبر 524910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.