گوشی Vivo X70 Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

به نظر می‌رسد که شرکت ویوو قصد دارد گوشی‌های هوشمند سری Vivo X70 را ۳۰ سپتامبر در بازار هند عرضه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Vivo X70 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی +AMOLED FHD است و به تراشه دایمنسیتی یکهزار و ۲۰۰ مجهز شده است و در دو نسخه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه اول دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و نسخه دوم دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. قیمت این دو نسخه به ترتیب ۶۳۵ و ۷۴۳ دلار ارزیابی شده است.

یک دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی گوشی Vivo X70 Pro تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی هشت مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز این محصول نیز با استفاده از یک دوربین چهار هزار و ۴۵۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی نیز بهره می‌برد.

گوشی +Vivo X70 Pro نیز دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی +AMOLED FHD است و به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده است. انرژی مورد نیاز آن از طریق یک باتری چهار هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی بهره می‌برد. یک دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی هشت مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی Vivo X70 Pro تنها در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود و قیمت آن نیز ۹۴۵ دلار ارزیابی شده است. هر دو گوشی Vivo X70 Pro و +Vivo X70 Pro دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هستند و یک حسگر اثر انگشت نیز روی صفحه نمایش قرار گرفته است. علاوه بر این، هر دو محصول با استفاده از سیستم عامل اندروید 11 OS اجرا می‌شوند.

کد خبر 524850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.