تلاش برای رفع مشکل اسناد مالکیتی در محله حصه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: برای رفع مشکل اسناد مالکیتی در محله حصه با توجه به موقوفه بودن آنها، مذاکراتی با مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان انجام شده که امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسد.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: محله حصه جنوبی در محدوده منطقه ۱۰ شهرداری واقع شده که در سال‌های اخیر خدمات متنوعی به شهروندان آن ارائه شده است.

وی با بیان اینکه یکی از بهترین اقدامات، احداث فرهنگسرای استاد شریعت در محله حصه بوده است، افزود: این فرهنگسرا پس از بهره‌برداری منشأ تحولات خوبی در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی بوده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: یک طبقه از این فرهنگسرا در اختیار فعالان فرهنگی و اجتماعی محله حصه قرار داده شده و به عنوان یک مرکز اثرگذار در ارتقای فرهنگی عمومی شهروندان به شمار می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اقدامات خوبی در راستای غنی سازی اوقات فراغت و رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در فرهنگسرای استاد شریعت در حال انجام است.

شهبازی از شبکه گذاری فاضلاب و انشعاب‌ها به صورت رایگان در محله حصه به عنوان دیگر خدمات ارائه شده یاد کرد و گفت: در این محله همچنین فعالیت‌هایی در حوزه‌های خدمات شهری، ترافیک و عمران انجام شده است.

وی ادامه داد: امسال انجام اقداماتی همچون اصلاح و ساماندهی پیاده‌رو سازی و ورودی محله حصه، اتصال مخزن پارک و اتوبان فرودگاه به خط کلکتور پساب فاضلاب، ترمیم و پیاده رو سازی های پارک محله حصه، اصلاح روشنایی پارک این محله و روشن کردن نقاط تاریک آن در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و شرکت برق اتفاقات خوبی در راستای تأمین روشنایی محله حصه انجام شده است.

وی گفت: برای رفع مشکل اسناد مالکیتی در محله حصه با توجه به موقوفه بودن آنها، مذاکراتی با مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان انجام شده که امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسد.

کد خبر 524815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.