اعطا مدال عالی پدافند غیرعامل به «علی لندی»

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مدال عالی پدافند غیرعامل به عنوان کمترین کار در تمجید از این فرزند مکتب ایثار و رشادت حضرت ابوالفضل (ع) از سوی این سازمان به خانواده علی لندی اهدا خواهد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل، غلامرضا جلالی با تسلیت درگذشت شهادت‌گونه علی لندی نوجوان ایذه‌ای، نوشت: کلمات در تمجید و تحسین مردانگی، غیرت و ایثار «علی آقای لندی» نوجوان ۱۵ ساله بختیاری که جان خود را در نجات دو شهروند از آتش به خطر انداخت قاصر است.

وی در این پیام یادآور شد: این نوجوان دهه هشتادی، در هفته دفاع مقدس یاد و منش شهدای دفاع مقدس به ویژه شهید حسین فهمیده و شهید بهنام محمدی را زنده کرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده این نوجوان فداکار، اعلام کرد که مدال عالی پدافند غیرعامل به عنوان کمترین کار در تمجید از این فرزند مکتب ایثار و رشادت حضرت ابوالفضل (ع) از سوی این سازمان به خانواده این نوجوان اهدا خواهد شد.

کد خبر 524542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    2 0
    علی جان شهادتت مبارک و گوارای وجودت .عزیز دلم من برای بهبودی تو نذر کرده بودم قرآن را ختم کنم اما چند جزء بیشتر قرائت نکردم زیرا تو عجله داشتی برای شهادتت و دیدار پروردگارت به فدای معصومیتت شوم پسر خوب و نازنین ،قرآن را به طور کامل ختم میکنم و برایت هدیه میکنم
  • امیر IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    0 0
    کار بسیار اشتباهی بود که شهادت این نوجوان و رسانه ایی کردن..عنوان شهادت کمترین کاری بود که دولت میتونست براش انجام بده..ولی کاش به اینصورت شلوغش نمیکردن..کاش مسوولین به این موضوع فکر میکردن که ممکنه روی نوجوانای دیگه هم تاثیر بذاره و برای رسیدن به مدال شهادت وقتی تو چنین شرایطی قرار بگیرن کاری رو بکنن که شهید لندی انجام داد و خودشونو به کشتن بدن؟
    • داریوش IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      0 0
      گل گفتی. ما باید آموزش درست را به مردم یاد بدیم نه اینکه بدون اندیشه و از روی احساسات به دل آتش بزنیم و اسطوره سازی کنیم. الان سایر نوجوانان با این الگوسازی اگه در شرایط مشابه قرار بگیرن این کار را انجام میدن تا به اونا هم شهید گفته بشه. بهتر بود این شهید صبر میکرد تا آتش نشانی بیاد