تقی رهبر: برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی باید جهاد فی‌سبیل‌الله کرد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دفاع مقدس نشان داد که برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی باید جهاد فی‌سبیل‌الله کرد و در این راه جان داد.

محمد تقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نقش استان اصفهان در دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از مهمترین افتخارات ملت ایران است، زیرا اگر این حرکت بزرگ نبود اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در معرض خطر بود.

وی افزود: علی‌رغم محدود بودن تجهیزات نظامی ایران در دوران جنگ تحمیلی، مردم ایران مقابل دشمن ایستادند. عامل اصلی حفظ انقلاب اسلامی و شکل‌گیری دفاع مقدس، استقامت مردم و رهبری امام خمینی (ره) بود.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: دفاع مقدس نشان داد که برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی باید جهاد فی‌سبیل‌الله کرد و در این راه جان داد. استان اصفهان در دفاع مقدس پیشگام بود و در این راه افتخارات بسیاری کسب کرد و بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد؛ رهبر معظم انقلاب نیز بارها در اظهاراتشان به تشیع روزانه چند صد شهید در اصفهان اشاره کردند.

رهبر تاکید کرد: استان اصفهان در راستای پایبندی به ارزش‌های اسلامی، در دوران دفاع مقدس حماسه آفرید و در این خصوص نسبت به استان‌های دیگر پیشی گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امروز لازم است مسئولان با حضور در گلزار شهدا از روحیه جهادی شهیدان تاسی بگیرند؛ به همین دلیل لازم است درس‌های فراوانی از شهدا بیاموزیم و در این مسیر، حق شهدا را ادا کرده و به وظایف خود عمل کنیم.

کد خبر 524518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.