مشکلات را کمتر رسانه‌ای کردیم/ تلاش این بود که مسائل را به صورت اقناعی و ایجابی کنترل کنیم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: در استان اصفهان مشکلات را کمتر رسانه‌ای کردیم که در این راستا از تک‌تک رسانه‌هایی که مشکلات را تشدید نکرده و از تجمعات، سوژه سازی نکردند، تشکر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدرعلی قاسمی عصر امروز _جمعه دوم مهرماه_ در نشست خبری استاندار اصفهان و معاونان وی، اظهار کرد: مسائل امنیتی و اجتماعی برآمده از مباحث روز و نیازها به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه امروز آب عنصر حیاتی در کل جهان است، افزود: حوزه فلات مرکزی ایران شدیدترین و نامناسب‌ترین وضعیت را دارد؛ شرایط نامناسب بارشی، مسائل زیادی به همراه داشته و شرایط بحرانی و نگران‌کننده‌ای ایجاد کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: مدیریت همین شرایط برای چهار میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در استان و ۳۵۰ شهر و روستا که نزدیک به ۹۰ درصد سطح استان را در بر می‌گیرد، کاری بس دشوار است.

قاسمی با بیان اینکه در حوزه آب و در بخش پروژه‌ها، اقدامات و فعالیت‌های زیادی انجام شده است، تاکید کرد: امروز وارد سیزدهمین ماهی شدیم که زاینده‌رود به غیر از ۱۰ روز، آبی به خود ندیده و البته مدیریت این شرایط و کنترل مطالبات جدی و بحق بسیار سخت و دشوار است؛ به مثابه سنگ آسیاب شدیم؛ زیرا بالادست آب برداشت می‌شود، اما در سایر بخش‌ها با مشکلات آبی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: اگر استان اصفهان می‌خواست همانند برخی استان‌ها که منابع متعدد تری در اختیار دارند، اقدام کند، نمی‌توانست شرایط را بدون تنش کنترل کند که در این راستا باید قدردان تلاش نهادها، مجموعه‌ها و در رأس آنها، استاندار اصفهان باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه در ۸۰ درصد جلسات استانداری و شورای تأمین، در مورد مباحث آب صحبت شده است، گفت: به همین نسبت مدیران مربوطه در شرکت‌های آب و فاضلاب استان و شرکت آب منطقه‌ای درگیر مسائل بودند؛ البته اشکال یا حُسن ما در این است که مقید به چارچوب و مدار هستیم؛ زیرا اگر مسائلی که در اصفهان وجود داشته را برخی استان‌ها داشتند، قطعاً در مدیریت شرایط با مشکلات بسیاری مواجه می‌شدند.

قاسمی خاطرنشان کرد: در استان اصفهان مشکلات را کمتر رسانه‌ای کردیم که در این راستا از تک‌تک رسانه‌هایی که مشکلات را تشدید نکرده و از تجمعات، سوژه سازی نکردند، تشکر می‌کنیم. انتظار می‌رود رسانه‌ها به کلیات این مسائل کمک کنند.

وی تاکید کرد: استاندار اصفهان در راستای مدیریت استان تلاش‌های زیادی انجام داده که در نتیجه آن شاهد شرایط متعادل در استان هستیم؛ تلاش ما این بوده که مسائل را به صورت اقناعی و ایجابی کنترل کنیم.

کد خبر 524434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.