پروژه تراموا اصفهان در شورای ششم دنبال می‌شود

رئیس کمیسیون حمل و نقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از مباحث مورد نظر شورای شهر در حوزه ترافیک پروژه تراموا است که می‌تواند کمکی برای ناوگان حمل و نقل کلانشهر اصفهان در کنار مترو، اتوبوس و تاکسی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از پروژه رینگ حفاظتی اصفهان، اظهار کرد: رویکرد شورای شهر اصفهان اتمام پروژه‌های عمرانی است و در حوزه ترافیک سعی داریم عبور و مرور و تردد را برای شهروندان آسان کنیم.

وی افزود: در این راستا باید توجه ویژه‌ای به پروژه رینگ چهارم ترافیکی داشته باشیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نیاز است خیابان‌ها و معابر مرکز شهر که در طرح تفصیلی نیز عنوان شده احداث شود، خاطرنشان کرد: بعضی معابر در محلات مرکز شهر مسدود است که باید رسیدگی و عبور و مرور برای شهروندان داخل مناطق آسان شود.

فلاح تاکید کرد: از مباحث مورد نظر شورای شهر در حوزه ترافیک پروژه تراموا است که می‌تواند کمکی برای ناوگان حمل و نقل کلانشهر اصفهان در کنار مترو، اتوبوس و تاکسی باشد.

وی با اشاره به لزوم داشتن رویکرد فرهنگی نسبت به پروژه‌های عمرانی شهر، تصریح کرد: توجه به فرهنگ در اجرای پروژه‌های ترافیکی اهمیت زیادی دارد تا فرهنگ ترافیک، عبور و مرور و تردد در شهر برای شهروندان تبیین شود.

کد خبر 524171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.