همه تلاشم را کردم که برای تیم مفید باشم/امکانات کافی نبود

کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: گلی به ثمر رساندم که روحیه تیم را افزایش داد، زیرا قهرمان جهان روبه‌روی ما بازی می‌کرد و این گل نشانه روحیه و شخصیت تیمی ایران بود تا کل جهان راجع به قابلیت‌های بازیکنان ایرانی صحبت کنند.

اصغر حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی فوتسال اظهار کرد: سه بازی در مرحله گروهی را پشت سر گذاشتیم. با دو پیروزی صعود کردیم و به هدفی که از اول داشتیم رسیدیم. یک سری ناهماهنگی وجود داشت که به مرور زمان بهتر شدیم، شرایط خوب است و بازیکنان مصدومی داریم که امیدواریم خوب شوند و در ادامه راه به ما کمک کنند.

وی ادامه داد: در بازی با آرژانتین خدا کمک کرد و گلی به ثمر رساندم که روحیه تیم را افزایش داد، زیرا قهرمان جهان روبه‌روی ما بازی می‌کرد و این گل نشانه روحیه و شخصیت تیمی ایران بود تا کل جهان راجع به قابلیت‌های بازیکنان ایرانی صحبت کنند. خدا را شکر می‌کنم لحظه‌ای دل مردم ایران را شاد کردیم و امیدوارم با دعای خیر آنها بتوانیم در ادامه مسیر نتایج بهتری بگیریم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال با اشاره به اینکه کاپیتان بودن در یک تیم مسئولیت‌های خود را دارد، تصریح کرد: همه تلاشم را کردم که داخل و خارج از زمین برای تیم مفید باشم، بازیکنان با فکری آزادتر بازی کنند و دستورات کادر فنی را در زمین اجرا کنیم. همه انرژی خود را می‌گذارم تا با کمک بچه‌ها نتایج خوبی بگیریم.

حسن‌زاده در خصوص بازی تیم ملی فوتسال ازبکستان، خاطرنشان کرد: همه تیم‌هایی که به جام جهانی آمدند کیفیت بالایی دارند، ازبکستان برای نخستین بار از مرحله گروهی صعود کرده که تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام می‌دهد و تیم آسانی نیست. در مسابقات آسیایی رو در روی این تیم قرار گرفتیم ولی در جام جهانی با توجه به اینکه در مرحله حذفی قرار داریم شرایط سخت‌تر است ولی با تمرکز بالا برای مسابقه می‌رویم تا پیروز شویم.

وی با بیان اینکه از الان صحبت راجع به کسب مقام در جام جهانی زود است، گفت: با توجه به هدف‌گذاری که داریم تا اینجای کار خوب پیش رفتیم و مرحله به مرحله پیش رفت می‌کنیم، مردم انتظارت زیادی دارند ولی امکانات به گونه‌ای که باید نبوده است. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا تاریخ سازی کنیم و با حضور در فینال جام جهانی فوتسال دل مردم ایران را شاد کنیم.

کد خبر 524049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.