۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
موهبتی به نام سوارز

اتلتیکو مادرید به لطف گل مهاجم اروگوئه‌ای خود توانست ختافه را شکست دهد و در کورس صدرنشینان باقی بماند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، با وجود اینکه تیم اتلتیکو مادرید در فصل ۲۱/۲۰۲۰ با ۲۱ گل، که برخی از آنها گل‌های دقایق آخری بوده‌اند، به صدر جدول لالیگا رسیده، اما هنوز عده‌ای نسبت به عملکرد قرمز و سفیدپوشان انتقاد دارند.

لوئیس سوارز به دلیل عملکرد نسبتاً ضعیف خود در شروع خود این فصل مورد انتقاد شدید قرار گرفته و این در حالی است که هنوز بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است.

در نیمه اول بازی مقابل ختافه، اتلتیکو برای خلق موقعیت در یک سوم پایانی تلاش کرد و در حمله بدون زهر بود. سیمئونه، سرمربی اتلتیکو که فصل گذشته نیز بارها و بارها اثرگذاری لوئیس سوارز را در دقایق پایانی و در لحظات حساس دیده بود، این بازیکن را وارد زمین کرد و او نیز کار خود را به نحو احسن انجام داد.

دبل سوارز باعث شد تا اتلتیکو پس از دو بازی که در آنها موفق به گلزنی نشد، اولین پیروزی خودش را به دست بیاورد. آن‌ها یک تساوی بدون گل مقابل پورتو در لیگ قهرمانان و یک تساوی نیز برابر بیلبائو داشتند.

پس از گلزنی سوارز، تعدادی از هم تیمی‌های او و همچنین سیمئونه نیز به تمجید از عملکرد وی پرداختند. هرموسو درباره سوارز گفت: ما می‌دانیم که سوارز چه توانایی‌هایی دارد. او در طول دوران بازی خودش نشان داده که چقدر توانمند است و تا زمانی که او در محوطه جریمه باشد، بازیکن خطرناکی است.

کد خبر 523991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.