کمک ۲۵۰ میلیون ریالی شهرداری قزوین به جشنواره رسانه‌ای ابوذر

رئیس شورای شهر قزوین از کمک ۲۵۰ میلیون ریالی شهرداری با مصوبه شورا به جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد.

فرج الله فصیحی رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در شفاف سازی و آگاهی بخشی به جامعه اظهار کرد: رویکرد شورای ششم مبنی بر تعامل با رسانه است و برای پیشبرد اهداف شهر و مدیریت کلان نیازمند اطلاع رسانی و نقد منصفانه رسانه‌ها هستیم. رسانه‌ها همواره بدون چشمداشت پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بوده‌اند و رسالت خوو را به خوبی انجام دادند.

وی افزود: جشنواره ابوذر هرسال توسط بسیج رسانه با همکاری برخی نهادهای فرهنگی برگزار و در آن با داوری در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، مدیریت شهری و دفاع مقدس جوایزی به نفرات و آثار برگزیده اهدا می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: این شورا با مصوبه ۲۵ میلیون تومانی برای کمک به جشنواره ابوذر در صدد است تا با تعامل عمیق رسانه‌ای گامی مؤثر در جهت پیشبرد اهداف شهری بردارد.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر و شهرداری رسانه‌ها را در کنار خود می‌بیند، چشم تیزبین رسانه‌ها همواره راهگشای بسیاری از معضلات و مشکلات شهروندان و مدیریت شهری بوده است.

فصیحی رامندی گفت: شورای شهر کمک‌های مالی و تجهیزاتی فراوانی به حوزه فرهنگی، بهداشتی، رسانه، هیئت‌های مذهبی ارائه داده تا تسهیلگر رفع مشکلات باشد.

کد خبر 523983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.