آموزش ۱۱۰ داوطلب در طرح ملی "ایران جوان"/تسریع واکسیناسیون دنبال می‌شود

رئیس ‌جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان از اجرای طرح ملی ایران جوان با هدف مهار ویروس کرونا و شتاب بخشی به امر واکسیناسیون با مشارکت بشردوستانه ۱۱۰ داوطلب آموزش دیده این جمعیت خبر داد.

شهریار انصاری طادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تسریع واکسیناسیون با اجرای طرح ملی ایران جوان، اظهار کرد: طرح ملی ایران جوان در سراسر کشور برگزار می‌شود و این طرح با مشارکت اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر با هدف مهار ویروس کرونا و شتاب‌بخشی در امر واکسیناسیون در حال اجرا است.

حضور داوطلبان آموزش‌دیده در مراکز تجمیعی واکسیناسیون

وی اضافه کرد: جمعیت هلال‌احمر با شیوع کرونا فعالیت‌های متنوعی در این خصوص انجام داد تا بتواند به مردم به خصوص آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا کمک کند و طرح ملی ایران جوان با هدف تسریع واکسیناسیون با حضور داوطلبان و جوانان جمعیت هلال‌احمر انجام می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان، تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به درخواست همکاران در مراکز بهداشت، اعضای جوان جمعیت هلال‌احمر به عنوان نیروی خدمت در مراکز تجمیعی واکسیناسیون حضور پیدا می‌کنند و به همکاران مراکز بهداشت و سلامت در امر واکسیناسیون شهروندان کمک‌های لازم را ارائه می‌دهند.

انصاری طادی، خاطرنشان کرد: آموزش ۱۱۰ نفر از اعضای جوانان در دو مرحله جهت مشارکت در طرح ملی ایران جوان با همکاری شبکه بهداشت و درمان آغاز شد، تعداد ۷۰ نفر در مرحله اول و ۴۰ نفر را در مرحله دوم با هماهنگی مسئولان مرکز بهداشت و درمان اصفهان برای واکسیناسیون شهروندان آموزش دادیم.

اعزام نیروهای آموزش‌دیده بر مبنای اعلام نیاز مراکز بهداشت

وی ادامه داد: همکاران مرکز بهداشت و درمان اصفهان به جمعیت هلال‌احمر اعلام می‌کنند که کدام مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیازمند نیروی‌های کمکی است و نیروهای داوطلب در کوتاه‌ترین زمان در مرکز موردنظر برای ارائه کمک و ارائه خدمات مستقر می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان، اظهار کرد: جوانان داوطلب عضو هلال‌احمر اصفهان که دغدغه بشردوستانه و کمک به همنوع دارند مانند همیشه پای کار آمدند تا با فراگیری آموزش‌های لازم برای طرح "ایران یاران جوان" با همکاری شبکه بهداشت در پایگاه‌ها خدمات واکسیناسیون را انجام دهند تا این روند در کشور به خوبی اجرا شود.

انصاری طادی، تاکید کرد: تعداد ۱۱۰ نفر نیروی آموزش‌دیده مطابق اعلام نیاز روزانه مراکز بهداشت اصفهان در مراکز تجمیعی واکسیناسیون پل شهرستان، گلزار شهدا، مصلی و حرم حضرت زینب (ع) برای پوشش واکسیناسیون شهروندان حضور پیدا می‌کنند و این فعالیت تا تا آخر برنامه واکسیناسیون ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در صورت اعلام نیاز مرکز بهداشت اصفهان به نیروهای آموزش‌دیده بیشتر، داوطلبان جمعیت هلال‌احمر آمادگی کامل برای فراخوان و ارائه آموزش به نیروهای جدید را دارد تا این افراد داوطلب با دغدغه بشردوستانه در برنامه تسریع واکسیناسیون شهروندان حضور پیدا کنند.

کد خبر 523974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.