نباید نقشه‌های شوم دشمنان نسبت به آینده سازان کشور به نتیجه برسد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر صیانت و پاسداری از نسل جوان کشور و آشناسازی آنان با ارزش‌های انقلاب و به ویژه دفاع مقدس، گفت: نباید اجازه داد نقشه‌های شوم و توطئه‌های دشمنان نسبت به آینده سازان کشور به نتیجه برسد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی در دیدار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اهمیت موضوع فرهنگ در رشد و تعالی جامعه اسلامی اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بارها تاکید فرموده‌اند «مسائل فرهنگی از اساسی‌ترین مسائل کشور است» و بر این اساس دشمنان انقلاب اسلامی درصدد هستند با تغییر در سبک زندگی اسلامی - ایرانی مسیر زندگی اجتماعی مردم عزیز کشورمان را تغییر داده و با کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و انقلابی، جامعه اسلامی را به انحطاط بکشانند.

وی افزود: دشمنان در عرصه جنگ نرم درصدد تغییر در باورها و اعتقادات و تضعیف اراده‌ها و انگیزه‌های والای ملت بزرگ ایران اسلامی هستند اما با اطمینان عرض خواهم کرد که به مدد الطاف الهی و همت والای ملت بصیر و آگاه‌مان، تلاش‌های مذبوحانه دشمن به نتیجه نرسیده و هرگز نخواهد رسید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با گسترده و پیچیده خواندن هجمه‌های عظیم فرهنگی علیه کانون خانواده و به ویژه نسل جوان کشورمان خاطرنشان کرد: در هیاهوی این جنگ نرم و نفس‌گیر با دشمن، صیانت و پاسداری از نسل جوان کشور و آشناسازی آنان با ارزش‌های انقلاب و به ویژه دفاع مقدس در اولویت است و نباید اجازه داد نقشه‌های شوم و توطئه‌های دشمنان نسبت به آینده سازان کشور به نتیجه برسد.

آشتیانی با بیان اینکه وزارت دفاع با دارا بودن ساز و کارها و زیرساخت‌های لازم آمادگی کاملی برای مقابله با جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمنان دارد، یادآور شد: از هیچ تلاش و کوششی در جهت تقویت و حمایت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی فروگذار نخواهیم کرد.

سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این دیدار با تبریک انتصاب سرتیپ آشتیانی در مسؤولیت خطیر و راهبردی وزارت دفاع گفت: بر این باوریم که وزارت دفاع به عنوان یک سرمایه عظیم ملی نقش تعیین کننده‌ای در اقتدار و عزت کشور و به خصوص نیروهای مسلح مقتدر و سرافراز ایران اسلامی دارد.

وی افزود: امروز طراحی، ساخت و تولید پیشرفته‌ترین تسلیحات و تجهیزات دفاعی توسط متخصصین متعهد وزارت دفاع موجبات اقتدار کشور را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی فراهم ساخته است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که وزارت دفاع با دارا بودن کارکنان مؤمن، انقلابی، متخصص و دانشمند می‌تواند گام‌های بلندی را در ارتقا قدرت دفاعی کشور عزیزمان بر دارد، خاطرنشان کرد: وجود این نیروهای گران‌سنگ از برکات انقلاب اسلامی و اندیشه‌های تابناک و راهبردی امامین انقلاب است که روح خودباوری، خود اتکایی و «ما می‌توانیم» را در کالبد ملت بزرگ ایران دمید.

کد خبر 523782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.