باطنی: مسئله آب و اشتغال مورد توجه استاندار جدید قرار بگیرد

دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان گفت: مسئله آب استان و تبدیل شدن به کویر و مشکلات مربوط اشتغال و صنایع از موضوعات مهم این استان بوده و شایسته است این مسائل مورد توجه استاندار جدید اصفهان قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام علیرضا باطنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مطالبات مردم اصفهان از استاندار جدید، اظهار کرد: اصفهان با ریشه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و اقتصادی نه تنها در داخل ایران بلکه در خارج از کشور نیز به عنوان یک کلان‌شهر مهم تلقی می‌شود.

وی افزود: سهم استان اصفهان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و به ثمره رسیدن آرمان‌های انقلابی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برجسته است، اما در یک دهه گذشته به جایگاه اصلی آن توجه کافی نشده و به همین دلیل سطح استان‌های رده دوم قرار گرفته است؛ در صورتی که این استان به اندازه چندین استان مالیات پرداخت می‌کند، اما متناسب با این پرداختی، بودجه‌های دولتی به آن اختصاص نمی‌یابد.

دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان تاکید کرد: امروز استان اصفهان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند و آرام آرام مشکلات زیست محیطی حق زندگی را از مردمش سلب می‌کند؛ امروز باید توجه داشت که مسئله آب استان و تبدیل شدن به کویر و مشکلات مربوط اشتغال و صنایع از موضوعات مهم این استان بوده و شایسته است این مسائل مورد توجه استاندار جدید اصفهان قرار بگیرد.

باطنی خاطرنشان کرد: طبیعی است چهره‌ای ملی، با سابقه و توانمند در تراز اصفهان با روحیه جهادی و انقلابی در جایگاه استاندار اصفهان قرار بگیرد تا این استان را به جایگاه اصلی خود باز گرداند؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در بازه زمانی مشخصی، کشور با نیروهای توانمند اصفهانی اداره می‌شد، اما طی سال‌های گذشته مدیران استان اصفهان در سطح استانداری و اداره‌های کل نیروهای بومی هم نبودند.

وی تصریح کرد: متأسفانه در سطح کشور، اصفهان به عنوان استانی برخوردار تلقی می‌شود در صورتی که این استان از مشکلات زیست محیطی، بیکاری، کشاورزی و آب شرب برخوردار بوده و تنها شاخص برخورداری آن نیروی انسانی خلاق و توانمند است.

دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان خاطرنشان کرد: مردم اصفهان حق دارند از مسئولان توانمند برخوردار باشند و به میزان آورده‌شان برای انقلاب اسلامی مورد توجه قرار بگیرند؛ امیدواریم در انتصاب استاندار جدید شاخصه‌های اصلی مورد توجه قرار گیرد و استان اصفهان به جایگاه اصلی خود بازگردد.

کد خبر 523660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.