تلویزیون هوشمند جدید موتورولا چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت موتورولا قصد دارد در ماه اکتبر علاوه بر تبلت جدید خود از یک تلویزیون هوشمند نیز رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت موتورولا در اول اکتبر از تبلت Moto Tab 8 و تلویزیون هوشمند خود رونمایی خواهد کرد. تبلت ذکر شده نسخه ری‌برند شده تبلت Lenovo Tab M8 است که دو سال پیش به صورت جهانی عرضه شد، بنابراین ویژگی‌ها و مشخصات بسیار مشابهی دارد.

تبلت جدید شرکت موتورولا دارای یک صفحه نمایش هشت اینچی FHD است، به پردازنده مدیاتک Heilo P22T SoC مجهز شده است و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است. دوربین سلفی این مدل تبلت دارای حسگر پنج مگاپیکسلی است، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است. انتظار می‌رود که انرژی مورد نیاز تبلت Moto Tab 8 با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی آمپری و یک پورت USB Type-C تأمین شود.

هنوز اطلاعات خاصی در مورد تلویزیون جدید شرکت موتورولا در دسترس قرار نگرفته است. البته می‌توان انتظار داشت که تلویزیون هوشمند جدید شرکت موتورولا در اندازه‌های ۳۲، ۴۵، ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچ با سیستم عامل اندروید TV OS در اختیار کاربران قرار بگیرد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این مدل تلویزیون هوشمند از فناوری‌های AmphiSoundX و MEMC پشتیبانی می‌کند، دارای پورت‌های HDMI، USB و SPDIF است و به بلوتوث داخلی و وای فای نیز مجهز است. هنوز قیمت دقیق این محصول مشخص نشده است.

کد خبر 523639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.