واکسیناسیون دانشجویان کارشناسی آغار شد

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از آغاز واکسیناسیون دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه که ساکن تهران هستند از امروز _دوشنبه ۲۹ شهریورماه_ خبر داد و گفت: دانشجویان باید برای دریافت دوز اول واکسن کرونا با مراجعه به سامانه مورد نظر نسبت به اخذ نوبت برای تزریق واکسن اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، سعید حبیبا، اظهار کرد: در این سامانه اسامی دانشجویان کارشناسی به همراه کد ملی آن‌ها درج شده است که آن‌ها می‌توانند برای جلوگیری از بروز ازدحام و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل تزریق واکسن نسبت به گرفتن وقت اقدام و سپس مراجعه کنند.

سامانه ثبت نام واکسن دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران

وی با بیان این‌که باشگاه دانشجویان محل استقرار واکسیناتورها هستند، افزود: همچنین فرزندان و اعضای خانواده اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران و کارکنان که دانشجو هستند (حتی در شهرستان دیگر) می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به گرفتن نوبت و واکسینه شدن علیه کرونا اقدام کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با بیان این‌که تا به امروز بیش از ۱۸ هزار عضو هیئت علمی، کارمند و دانشجو تحصیلات تکمیلی علیه کرونا واکسینه شده‌اند، خاطرنشان کرد: دانشگاه تهران بیش از ۴۵ هزار دانشجو دارد که تاکنون دانشجویان ساکن تهران و سه هزار دانشجوی خوابگاهی واکسینه شده‌اند.

حبیبا یادآور شد: برای دانشجویان دانشگاه تهران که ساکن تهران نیستند هرگز توصیه نمی‌کنیم برای دریافت واکسن به تهران مراجعه کنند بلکه آن‌ها باید به سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراجعه و واکسن دریافت کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 523474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.