تمجید اشکان خطیبی از هنروران سریال «خاتون»

اشکان خطیبی، بازیگری که این روزها سریال خاتون را در شبکه نمایش خانگی دارد، در صفحه اینستاگرام خود از هنروران این سریال تمجید کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اشکان خطیبی با انتشار چند عکس در اینستاگرام خود آورده است:

«لطفاً بخوانید

این عکس‌ها را از همکاران گیلانی ام سر صحنه‌ی خاتون برداشته ام.

تا به حال «هنروری» را به هیچ علاقمند به بازیگری پیشنهاد نداده ام، چرا که فکر می‌کنم آنچه در سینمای ایران به عنوان پیشه هنروری وجود دارد نسبتی با بازیگری ندارد. اما آنچه که در طول فیلمبرداری خاتون در گیلان از چند صد همکار_ هنرور ام دیدم و جز عشق به بازیگری و صبوری و احترام و پشتکار و ایثار نبود. تا آنجا که می‌توانم بگویم از خیلی هاشان آموختم.

بارها و بارها بر خام خوابیدند و چسبناکی خون مصنوعی و حشراتی که به خاطر همین خون‌ها جذب شأن می‌شد را تاب آوردند و دم نزدند و هربار که من و باقی گروه جویای احوال شأن می‌شدیم با جدیت پاسخ می‌دادند “ مهم این است که نتیجه کارشان خوب شود.”

کودکان و سالمندان سرما و باران و لباس‌های خیس و… را تاب می‌آورند، چرا که به کارمان اعتقاد داشتند و مهم‌تر از آن به بازیگری، به خود مفهوم بازیگری عاشقانه عشق می‌ورزند.

خیلی‌هایشان دانش آموخته تئاتر و هنر هستند و قاب و لنز و حس و اکت می‌شناسند.

این یادداشت برای شماست. شمایی که به هزاران دلیل از جمله مرکزیت اتفاقات هنری در پایتخت از رسیدن به آنچه عشق و حق ات هست بازمانده ای.

تو دوست من، همکار منی. سقف آرزوهایت بلند.»

تمجید اشکان خطیبی از هنروران سریال «خاتون»

کد خبر 523467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.