آغاز به کار خط تعویض پلاک اینترنتی در کلانشهر اصفهان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: خط تعویض پلاک اینترنتی از امروز ۲۹ شهریور در کلانشهر اصفهان آغاز به کار کرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خط تعویض پلاک اینترنتی از امروز ۲۹ شهریور در کلانشهر اصفهان آغاز به کار کرد؛ مالکان با این روش می‌توانند نهایتاً ظرف مدت ۱۵ دقیقه پلاک جدید را از پلیس دریافت کنند.

وی در تشریح جزئیات این روش تعویض پلاک خودرو، افزود: در این روش جدید از خدمت تعویض پلاک افراد می‌توانند با بارگذاری مشخصات و اطلاعات هویتی خود و وسیله نقلیه، آدرس و سایر اطلاعات مورد نیاز، شخصاً نسبت به انجام فرآیند تعویض پلاک اقدام و با مراجعه به مرکز در زمان تعیین شده، ظرف مدت حداکثر ۱۵ دقیقه پلاک جدید را دریافت کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه زمان مراجعه به سایت ساعت هشت صبح روزهای کاری است، تصریح کرد: روش مذکور با روش تعویض پلاک حضوری (دریافت نوبت اینترنتی از طریق سایت راهور ۱۲۰) متفاوت است و لازم است متقاضیان جهت اخذ خدمات به سایت پلیس من police-man.ir و یا سامانه اطلاعات هویتی/اطلاعات ثبت‌نام، به آدرس https://sakha.epolice.ir/iden/signUp.jsp#/sign-up/-RUZxYpMUcJb۹V۹aJMwZxYpMUcRbZdhcIJdJ=A۳SzWmjyihGvG۳GzjlSzWmjyil۳v۰v۲yTCT مراجعه و به صورت اینترنتی تقاضای تعویض پلاک خودرو را ثبت کنند.

کد خبر 523448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.