رئیس شورای شهر مشهد اهانت روزنامه ترکیه‌ای به ایران را محکوم کرد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اهانت یک روزنامه ترکیه‌ای به کشور و مردم ایران کاری بسیار زشت و ناپسند بود و ما در شورای شهر آن را محکوم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن موحدیان امروز (دوشنبه) در هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد ضمن گرامیداشت روز شعر و ادب پارسی گفت اظهار کرد: در طول تاریخ و از دیرباز تا کنون شاعران برجسته و بزرگی در کشور داشته‌ایم. حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز در همین عرصه هستند و شعرهای بسیار عارفانه و غزل‌های خوبی را سراییده اند. آثار ماندنی حضرت امام (ره) بسیار جای تأمل و قرائت دارد.

وی با اشاره به مطالب تجزیه‌طلبانه یکی از روزنامه‌های نزدیک به رئیس جمهور ترکیه افزود: اهانت یک روزنامه ترکیه‌ای به کشور و مردم ایران کاری بسیار زشت و ناپسند بود و ما در شورای شهر آن را محکوم می‌کنیم. این اتفاق در شأن کشور همسایه نیست و با همجواری سازگاری ندارد و معاندینی می‌خواهند به این اتفاقات دامن بزنند.

موحدیان با اشاره به ۳۱ شهریورماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس گفت: تاریخ و وقایع دفاع مقدس به تعبیری جنگ جهانی سوم علیه انقلاب اسلامی بود. یک طرف ایران مظلومی که تازه انقلاب را دیده بود و مردم به آن رأی قاطع ۹۸ درصدی داده بودند و در طرف دیگر جنایت و استکبار جهانی که ادعای دموکراسی قرار داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه کاری که در جنگ شد کار برای خدا بود و خدا هم وعده داده است که اگر یاری کنید یاری خواهم کرد و همین مسئله در جنگ بروز پیدا کرد، تصریح کرد: ما با دست خالی ابهت دو بلوک شرق و غرب را شکستیم. این هشت سال بسیار جای تفکر و اقدام و شناساندن دارد و اگرچه فیلم‌هایی ساخته شده و کتاب‌هایی نوشته شده است اما هنوز آنطور که باید کاری برای نشان دادن ارزش‌های دفاع مقدس انجام نشده است.

کد خبر 523406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.