تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری تا پایان مهرماه

مدیر عامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: برای انجام بخشی از آزادسازی‌ها در ضلع شمالی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری توافق لازم با ارتش انجام شده و تا پایان مهرماه سال جاری پروژه را تحویل خواهیم داد.

مجید طرفه تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه شهید کشوری در خروجی مجموعه‌های مسکونی در حال احداث است و بخشی از آزادسازی مربوط به ارتش انجام شده، دیواره‌سازی‌ها در حال تکمیل و قرنیزها نصب و آماده بتن‌ریزی است.

وی با اشاره به مشخصات مسیر تعریض راست گرد پروژه، تصریح کرد: طول مسیر تعریض راست گرد ۷۵۰ متر و عرض این مسیر به طور میانگین چهار تا ۱۰ متر است که مقدار زیرسازی آن حدود پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع و مسیر پیاده روسازی حدود یک هزار و ۹۰۰ مترمربع است.

مدیر عامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به مشخصات پل دایرکشنال پروژه، اظهار کرد: طول کل مسیر دایرکشنال ۷۵۰ متر شامل دو عدد رمپ است که طول رمپ A1، ۱۶۰ متر، تابلیه ۱۴۰ متر، رمپ A۲ ۴۵۰ متر، عرض مسیر ۱۲ متر شامل دو لاین رفت و دو لاین پیاده رو در طرفین، تعداد ستون‌ها پنج عدد، حداکثر ارتفاع ستون از روی فونداسیون ۶.۵۰ متر تناژ آرماتور حدود ۵۰۰ تن، مقدار بتن حدود سه هزار و ۵۰۰ مترمکعب و مقدار زیرسازی حدود چهار هزار مترمربع است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی انجام شده در بخش شرقی رینگ چهارم، ادامه داد: با اجرای این پروژه‌های مهجور مانده، شهروندان به ویژه ساکنان محدوده مناطق ۱۴ و ۱۵ از مشکلات ترافیکی رهایی پیدا کردند.

طرفه تابان با ابراز خرسندی از احداث پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی سردار شهید سلیمانی در مجاورت کارخانه قند در مدت زمان ۲۰ ماه، گفت: این پل در نقطه صفر رینگ چهارم قرار گرفته و راهگشای مناسبی برای رفت و آمد خودروها از جبهه غرب به شرق و شمال به جنوب است.

وی با بیان اینکه خیابان‌های تابان و آسمان و پل آفتاب حدفاصل جاده تاکسیرانی به پل بتنی احداث شده در اتوبان فرودگاه وصل و نجات بخش ترافیک سه راه نقشینه، خیابان بعثت و عاشق اصفهانی شده است، اظهار کرد: محوطه سازی و پارکینگ‌ها و بخشی از کف سازی پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان نیز توسط سازمان عمران طی هشت قرارداد انجام شده است.

مدیر عامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: از دیگر پروژه‌های اجرا شده توسط این سازمان می‌توان به پایانه درون شهری صفه، محوطه‌سازی و پارکینگ سالن اجتماعات گلستان شهدا، پارک سوار عاشق آباد در منطقه ۱۲ و تعریض پل زندان معروف به پل یزد آباد اشاره کرد.

وی گفت: در مسیر رینگ حدفاصل پل سلیمانی به سمت پل آفتاب (حدفاصل کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم) سازمان عمران مشغول عملیات عمرانی است و در یک و نیم کیلومتر مسیر جا به جایی تیرهای برق در حال انجام است که امیدواریم این سه کیلومتر از مسیر رینگ تا چند ماه آینده تکمیل شود.

کد خبر 523368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.