واکنش حماس به بازداشت مجدد دو اسیر فراری زندان جلبوع

جنبش حماس در واکنش به بازداشت مجدد همه شش اسیر فراری زندان اسرائیلی «جلبوع» اعلام کرد که با وجود دستگیری مجدد قهرمانان «تونل آزادی»، این عملیات به عنوان شاهدی انکار ناپذیر بر شکنندگی و ضعف سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند.

به گزارش ایمنا، القدس نوشت: جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی بازداشت دو اسیر فراری باقی‌مانده زندان «جلبوع»، بیانیه‌ای صادر کرد و در آن از شاخه‌های نظامی مقاومت فلسطین خواست که در حالت هوشیاری و آمادگی بالا برای دفاع از اسرای قهرمان خود باقی بمانند.

جهاد اسلامی در ادامه بیانیه خود از فلسطینیان درخواست نموده تا در حمایت از خانواده‌های قهرمان گردان جنین در تمام مناطق کرانه باختری و اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ تظاهرات برگزار کنند.

در این بیانیه آمده است: ما در همه جا به مردم خود درود می‌فرستیم و خواستار ادامه فعالیت‌ها و راهپیمایی‌ای خشم آنها در حمایت از اسرای در بندر رژیم صهیونیستی هستیم.

جنبش جهاد اسلامی در عین حال دشمن صهیونیست را مسئول هرگونه صدمه زدن به اسرای گردان جنین و دیگر اسرای داخل زندان‌ها و سلول‌های انفرادی اسرائیل دانست.

جنبش مقاومت فلسطین تأکید کرد که بازداشت دو اسیر فراری باقی مانده زندان جلبوع که صبح امروز مجدداً بازداشت شده‌اند، روی شکست رژیم صهیونیستی در موفقیت گردان جنین در عبور از استحکامات این رژیم سرپوش نخواهد گذاشت.

جنبش حماس نیز امروز در واکنش به بازداشت مجدد همه شش اسیر فراری زندان اسرائیلی «جلبوع» اعلام کرد که با وجود دستگیری مجدد قهرمانان «تونل آزادی»، این عملیات به عنوان شاهدی انکار ناپذیر بر شکنندگی و ضعف سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند.

در بیانیه حماس آمده، با وجود دستگیری مجدد قهرمانان تونل آزادی، این عملیات به عنوان شاهد انکار ناپذیری بر شکنندگی و ضعف سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی و ناتوانی آن در مقاومت در برابر خواست فلسطین مقاوم باقی خواهد ماند.

حدود دو هفته پیش، شش اسیر فلسطینی با حفر تونل در سلول خود، موفق به فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع شدند؛ فرار کم سابقه‌ای که یک شکست سنگین امنیتی دیگر را برای رژیم اسرائیل رقم زد.

رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که دو اسیر فراری دیگر زندان «جلبوع» بازداشت شده اند، یعنی عملاً هر شش اسیر فراری از این زندان اسرائیلی مجدداً دستگیر شده اند.

«أیهم کممجی» و «مناضل نفیعات» بامداد امروز (یکشنبه) در یک عملیات امنیتی رژیم صهیونیستی در شهر جنین بازداشت شدند.

منبع: ایرنا

کد خبر 523337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.