خوابگاه‌ها برای دانشجویان جدید بازگشایی نمی‌شود

معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد که در ترم جدید خوابگاه‌ها را بازگشایی نکرده‌ایم و فقط دانشجویانی که از قبل ساکن خوابگاه بوده‌اند، اسکان دارند.

به گزارش ایمنا، مسعود رضایی اظهار کرد: در بازگشایی خوابگاه‌ها مطابق با ابلاغیه وزارت علوم و ستاد ملی کرونا عمل می‌کنیم و با توجه به اینکه طی روزهای آتی بسیاری از دانشجویان دوز دوم واکسن خود را تزریق خواهند کرد و بسیاری از آنها نیز واکسن نزده‌اند، لذا در حال حاضر به این نتیجه رسیده‌ایم که در ترم جدید بازگشایی خوابگاه‌ها را در برنامه نداشته باشیم و آموزش نیز به صورت مجازی ارائه شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خوابگاه‌های دانشگاه تربیت مدرس با حداقل ظرفیت در حال فعالیت هستند، ادامه داد: میزان هزینه دریافتی از دانشجویان بابت استفاده از خوابگاه‌ها مطابق با ابلاغیه صندوق رفاه دانشجویان است.

رضایی در رابطه با واکسیناسیون دانشجویان خوابگاهی گفت: واکسیناسیون برای تمامی دانشجویان خوابگاه‌های تهران و البرز انجام شد و اگر واکسیناسیون دانشجویی به طور کامل انجام نشده باشد، این فرایند تکمیل خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه برخی از خوابگاه‌های این دانشگاه برای ترم جدید بازسازی شده و برخی دیگر در دست تعمیر و بازسازی قرار دارد، خاطرنشان کرد: برخی از اتاق‌ها با یک چهارم ظرفیت در اختیار دانشجویان است و برای اتاق ۶ نفره نیز مجوز داریم که حداکثر تا دو نفر در اتاق اسکان پیدا کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 523046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.