راه‌اندازی وب‌سایت جدید ورزشی در کرواسی

مدیران زاگرب، پایتخت و بزرگترین شهر کرواسی اقدام به راه‌اندازی وب سایت ورزشی جدیدی کرده‌اند تا از این طریق، شهر را به یک مقصد گردشگری ورزشی نیز تبدیل کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، صنعت گردشگری زاگرب اخیراً با همکاری کمیته المپیک کرواسی اقدام به ایجاد وب‌سایت جدیدی مخصوص ورزشکاران کرده‌اند تا از یک سو، افرادی را که طی کرونا از انجام فعالیت‌های جسمی فاصله گرفته‌اند با ورزش پیوندی دوباره دهند و از سوی دیگر، پایتخت کرواسی را به لیست شهرهای دوستدار ورزش و مقصد گردشگری ورزشی اضافه کنند. این تصمیم در پی دستاوردهای بزرگ ورزشکاران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو در سال جاری توسط مدیران ورزشی اتخاذ شد و به مرحله اجرا درآمد.

تمام اطلاعات ورزشی به ۶ زبان زنده دنیا یعنی کرواتی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و ایتالیایی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و در نتیجه دوستداران ورزش از اغلب نقاط دنیا می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. البته طراحان وب سایت ادعا کرده‌اند که به زودی زبان‌های دیگری بارگذاری می‌شود تا تمام مردم دنیا بتوانند از رویدادهای ورزشی روز و آینده کرواسی باخبر شوند. در نتیجه، علاقمندان می‌توانند برای تماشای رویدادها و حتی حضور در برنامه‌های تفریحی-ورزشی مختلف به زاگرب سفر کنند. علاوه بر این، تاریخچه‌ای اجمالی از ورزش‌های کرواسی و به ویژه زاگرب در وب‌سایت جدید قابل دسترسی است و افراد می‌توانند به واسطه مطالعه آن از پیشینه ورزشی شهر بیشتر آگاه و به آن علاقمند شوند.

مدیران زاگرب ادعا کرده‌اند که با راه‌اندازی وب‌سایت جدید، اهمیت پایتخت کرواسی به عنوان یک شهر مدرن ورزشی در جهان افزایش پیدا خواهد کرد ضمن این که صنعت گردشگری شهر نیز با رونق بیشتری مواجه خواهد شد چرا که افراد دوستدار ورزش بیشتر از رویدادها و مسابقات در زاگرب باخبر می‌شوند و برای سفر به آنجا، انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند.

راه‌اندازی وب‌سایت جدید ورزشی در کرواسی

کد خبر 522901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.