رویکرد مدیریت شهری جدید توجه به مناطق محروم است/ مشکلات حصه با نگاه جامع رفع می‌شود

شهردار اصفهان گفت: لازم است به محله حصه نگاه جامع داشت به طوری که علاوه بر مسائل فیزیکی و کالبدی، مشکلات مربوط به مالکیت زمین، بافت فرسوده و ریزدانه‌های این محل نیز باید رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم زاده صبح امروز _ ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۰_ به همراه اعضای شورای اسلامی شهر از منطقه ۱۴ اصفهان بازدید کرد.

وی در این رابطه به خبرنگار ایمنا گفت: با توجه به اینکه رویکرد مدیریت شهری جدید توجه به مناطق محروم است، در اولین روز کاری تصمیم بر آن شد از منطقه ۱۴ بازدید کنیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: امروز از برخی از نقاط محروم این منطقه همچون حصه بازدید خواهد شد تا تدابیر لازم برای بهبود وضعیت زندگی مردم در آن اتخاذ شود.

قاسم زاده در خصوص اقداماتی که باید برای حصه انجام شود، گفت: لازم است به محله حصه نگاه جامع داشت به طوری که علاوه بر مسائل فیزیکی و کالبدی، مشکلات مربوط به مالکیت زمین، بافت فرسوده و ریزدانه‌های این محل نیز باید رفع شود.

برقراری امنیت اجتماعی در حصه ضرورت دارد

وی با تاکید بر لزوم برقراری امنیت اجتماعی در حصه، خاطرنشان کرد: باید در قالب یک بسته، برنامه‌های لازم برای رفع مشکلات حصه در نظر گرفته شود.

شهردار اصفهان با اشاره به اقداماتی که در راستای محرومیت زدایی این منطقه انجام شده است، گفت: ورزشگاه سهراب یکی از پروژه‌هایی است که در راستای محرومیت زدایی از این منطقه توسط شهرداری احداث شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حاشیه بازدید شهردار اصفهان، مردم و اهالی محله حصه درخواست‌ها و مشکلات خود از جمله نبود فضای سبز، بلاتکلیفی زمین‌های منطقه و نبود امنیت اجتماعی را با شهردار اصفهان در میان گذاشته و از وی درخواست رسیدگی به این مشکلات را کردند.

کد خبر 522759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.