قاسم زاده: پیرو راه شهدا هستیم

شهردار اصفهان با حضور در گلستان شهدای اصفهان گفت: در اولین روز کاری خود ابتدا در این مکان حضور یافتم تا اعلام کنم پیرو راه شهدا هستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم زاده صبح امروز _شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۰_ در اولین روز کاری خود به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در گلستان شهدا حضور یافتند و با مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

وی در این رابطه اظهار کرد: امروز به اینجا آمدم تا به شهدا اعلام کنم پیرو راه آنان هستم.

وی افزود: امید است با استمداد از شهدا به گونه‌ای عمل شود که در مقابل آنان شرمنده نباشیم.

مزار شهدای والا مقام آیت الله شمس آبادی، آیت الله اشرفی اصفهانی، شهدای پیروزی انقلاب اسلامی، فرماندهان دفاع مقدس از جمله شهیدان خرازی و کاظمی و دیگر شهدای گرانقدر از جمله شهدای گمنام، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و شهدای مدافع سلامت از جمله شخصیت‌هایی بودند که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور بر سر مزار آنان با نثار گل و قرائت فاتحه، ادای احترام و تجدید میثاق کردند.

در ادامه حضور بر سر مزار حاج آقا رحیم ارباب و استاد علی اکبر پرورش و مزار هم رزمان و ادای احترام به مقام شامخ آنان از بخش‌های بعدی تجدید میثاق شهردار اصفهان با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود.

به گزارش ایمنا، حکم قاسم زاده به عنوان شهردار اصفهان روز پنجشنبه _۲۵ شهریور ماه_ از سوی وزیر کشور صادر شد. وی از امروز _شنبه ۲۷ شهریور ماه_ کار رسمی خود را در شهرداری آغاز خواهد کرد.

وی پس از تجدید بیعت با شهدا جهت بازدید به یکی از مناطق کمتر برخوردار شهر می‌رود و از پروژه‌های فرهنگی و عمرانی منطقه بازدید می‌کند. پس از این بازدید قاسم زاده به شهرداری مرکزی خواهد رفت و در جمع پرسنل حضور خواهد یافت.

کد خبر 522754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.