بهسازی مبادی ورودی حرم رضوی

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ثامن خیابان‌ها و مبادی ورودی به حرم مطهر رضوی با اجرای چند پروژه از جمله تکمیل خطوط بی آر تی و بهسازی پیاده‌روها بهسازی می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وحید فرخ تبار در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در خصوص بهسازی خیابان‌ها و مبادی ورودی به حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های شهرداری منطقه ثامن که در ماه گذشته به بهره برداری رسید، تکمیل خط بی آر تی خیابان آیت الله شیرازی، حدفاصل تقاطع چهار راه شهدا تا زیرگذر حرم مطهر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و طول ۴۲۰ متر است.

وی افزود: این پروژه از اردیبهشت ماه آغاز شده و طی این عملیات ۸۰۰ متر مربع بتن‌ریزی و ۲۰۰ متر تخریب انجام شده است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ثامن خاطرنشان کرد: بنده این نوید را به شهروندان می‌دهم که طراحی مسیر بی آر تی خیابان طبرسی و نواب صفوی نیز توسط سازمان ترافیک انجام شده و در مرحله اصلاحات نهایی است و انشاالله عملیات اجرایی پروژه در سال ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

فرخ تبار تاکید کرد: یکی دیگر از پروژه‌های این منطقه، بهسازی پیاده رو خیابان‌های منتهی به حرم است که در قالب چهار پروژه و ۱۴ هزار متر مربع طراحی شده است که هفت هزار متر مربع آن در سال گذشته و هفت هزار متر مربع دیگر امسال اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی این پروژه خیابان بیهقی به طول ۲۷۰ متر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و خیابان هاتف به طول ۴۳۰ متر و اعتبار ۶ میلیارد تومان بهسازی می‌شود.

کد خبر 522682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.