با یک بازی منطقی می‌توانیم آمریکا را شکست دهیم

دروازه بان تیم ملی فوتسال گفت: آمریکا در بازی قبلی خود ۱۱ گل از آرژانتین قهرمان دوره قبل دریافت کرده است، اما نمی‌شود با یک بازی راجع به تیمی نظر داد و گفت ما هم می‌توانیم تعداد گل زیادی به ثمر برسانیم.

علیرضا صمیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی تیم ملی ایران مقابل صربستان در اولین بازی این دوره از جام جهانی، اظهار کرد: در هر تورنمنت، اولین بازی سخت است، هر تیمی از اروپا به جام جهانی می‌آید حرفی برای گفتن دارد و صربستان یکی از تیم‌های خوب این تورنمنت است که اگر در هر گروهی به جز گروه ما بود، می‌توانست صعود کند. حساسیت بازی بالا بود، صربستان مقابل برزیل به تساوی رسیده بود که انگیزه بیشتری برای برد داشت و فشار زیادی به ما وارد کرد ولی تیم ملی ایران هم به مرور زمان بهتر شد و بازی خوبی ارائه داد.

وی ادامه داد: دو گل از فرصتی که به دست آوردیم به ثمر رساندیم که صربستان در تایم اوت، سریع تغییر سیستم داد. سرمربی تیم ملی فوتسال این کشور سابقه حضور در تیم ملی برزیل را دارد و مربی خوبی است. شرایط بازی باعث شد عقب‌تر بازی کنیم که اخراج حمید احمدی شرایط را به نفع صربستان تغییر داد. به دلیل اینکه بازی اول بود کمی کار سخت شد ولی خدا را شکر می‌کنیم که پیروز شدیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه وقتی تیمی به پیروزی می‌رسد نشان از عملکرد خوب آن دارد، تصریح کرد: مانند دیگر بازیکنان تیم زحمت کشیدم و سهم کوچکی در پیروزی داشتم.

صمیمی در خصوص تیم ملی آمریکا، خاطرنشان کرد: آمریکا در بازی قبلی خود ۱۱ گل از آرژانتین، قهرمان دوره قبل دریافت کرده است، اما نمی‌شود با یک بازی در مورد تیمی نظر داد و فکر کنیم ما هم می‌توانیم تعداد گل زیادی به ثمر برسانیم. هر بازی شرایط خاص خود را دارد ولی امکان دارد روان‌تر و بهتر بازی کنیم، زیرا در شرایط مسابقه قرار گرفتیم و بهتر شدیم، باید بازی منطقی انجام دهیم تا بتوانیم آمریکا را شکست دهیم و صعود را قطعی کنیم.

وی با اشاره به اینکه میزبانی لیتوانی خوب است، گفت: سالن و هتل شیک و زیبایی دارند و غذا خوب است، فقط می‌توانستند تبلیغات بیشتری برای جام جهانی فوتسال داشته باشند. در مسیر با وجود اینکه جام جهانی فوتسال بالاترین سطح فوتسال است تبلیغی ندیدم و فقط جلوی هتل و سالن تبلیغ بود. در لیتوانی بیشتر به بسکتبال اهمیت می‌دهند که مجسمه ورودی سالن از توپ بسکتبال است و فیفا کاری کرده تا فوتسال در این کشور رشد پیدا کند.

کد خبر 522607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.