لزوم توسعه سامانسرای خورشید/بی‌توجهی به زنان آسیب‌دیده تبعات بسیاری دارد

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به تبعات بسیار بی‌توجهی به زنان آسیب دیده، گفت: سامانسرای خورشید با وجود محدودیت‌ها فعالیت خوبی داشته و امیدواریم بتوانیم ظرفیت آن را توسعه داده تا تمام افراد گروه هدف را پوشش دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد محسنی اژیه امروز (پنجشنبه ۲۵ شهریورماه) در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از سامانسرای خورشید، با بیان اینکه از زمان ورود مددجویان تا زمان ترک این مرکز برنامه بازتوانی برای آن‌ها وجود دارد، اظهار کرد: قابلیت‌های این مجموعه بیش از چیزی است که برای آن تعریف شده است.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی مربوط به زنان کارتن‌خواب و بی‌خانمان بیشتر از مردان است، تصریح کرد: یک ساعت توجه نکردن به زندگی زنان آسیب‌دیده اجتماعی تبعات بسیاری به همراه دارد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان، افزود: مددجویانی که به سامانسرای خورشید مراجعه کرده‌اند مشکلات بسیاری داشتند و اگر این ظرفیت در شهر اصفهان وجود نداشت مشخص نبود چه بر سر این افراد می‌آمد.

وی تاکید کرد: سامانسرای خورشید با وجود محدودیت‌ها فعالیت خوبی داشته و امیدواریم بتوانیم ظرفیت آن را توسعه داده تا بتوانند تمام افراد گروه هدف را پوشش دهند.

محسنی با بیان اینکه دنبال محل جایگزین با امکانات بیشتر و فضای محیطی بهتر برای ارائه خدمات به این زنان آسیب‌دیده هستیم، گفت: افراد تحت پوشش این سامانسرا در طبقه‌بندی معتادان یا افراد روان‌پریش قرار نمی‌گیرند اما اگر بیرون از این مرکز باشند آسیب‌هایی را متوجه جامعه می‌کنند لذا ساماندهی آن‌ها اهمیت دارد.

کد خبر 522567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.