۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
سیری‌ناپذیر همچون هالند

ستاره جوان دورتموند دست از گلزنی و درخشش بر نمی‌دارد و در خط حمله تیم آلمانی همچنان بی نقص عمل می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، ارلینگ هالند بار دیگر با گلزنی در پیروزی ۲-۱ مقابل بشیکتاش در بازی اول دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا کار خود را آغاز کرد.

ارلینگ هالند که روزهای بسیار خوبی را در دورتموند سپری می‌کند، یک بار دیگر موفق به گلزنی شد تا آمار فوق العاده خودش را بهبود ببخشد و به تیمش نیز کمک کند تا اولین سه امتیاز از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان را کسب کند.

هالند که در هشت بازی لیگ قهرمانان فصل گذشته برای دورتموند ۱۰ گل به ثمر رساند، در حال حاضر یکی از جدی ترین نامزدهای کسب عنوان برترین گلزن سال اروپاست. او در کنار دیگر مهاجم قدرتمند بوندسلیگا یعنی رابرت لواندوفسکی شرایط بسیار خوبی دارد و امیدوار است تا بتواند کفش طلا را از آن خود کند.

نمایش‌های درخشان هالند در این فصل باعث خواهد شد تا او پس از اتمام قراردادش در آینده نزدیک با دورتموند، یکی از گران‌ترین گزینه‌های نقل و انتقالاتی باشد. بسیاری از باشگاه‌های اروپا همچنان مایل هستند تا هالند را جذب کنند اما دورتموند به هرگونه پیشنهادی جواب منفی داده است.

البته هالند تنها استعداد خوش آتیه تیم آلمانی محسوب نمی‌شود و جود بلینگهام ۱۸ ساله نیز شب گذشته بازی فوق‌العاده ای را به نمایش گذاشت و توانست گل اول تیمش را نیز بزند. او هنگامی که پاس توماس مونیه را با سینه خود کنترل کرد، توانست با یک شوت زیبا و بادقت دروازه حریف را باز کند.

دورتموند امیدوار است تا با اتکا به بازیکنان جوان‌تر خود در این فصل از رقابت‌ها شرایط بهتری را نسبت به سال‌های گذشته خلق کند. آن‌ها باید بیشترین استفاده را در این فصل از هالند ببرند چرا که در آینده‌ای نزدیک، مینو رایولا سوپرایجنت دنیای فوتبال تلاش خواهد کرد تا این بازیکن را به تیم بزرگ‌تری انتقال دهد.

کد خبر 522536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.