منابع استان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی اصفهان تخصیص یابد

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه وظیفه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تنها در حوزه عمرانی نیست، گفت: باید بودجه استان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بکار گرفته شود و صنایع بزرگ مانند فولاد مبارکه در این زمینه ورود کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامحسین صادقیان امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از چند مرکز ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی این شهر، اظهار کرد: برای رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی باید متولیان امر براساس شرح وظایف خود ورود کرده و منابع آن مشخص شود.

وی با بیان اینکه شورا در آستانه تدوین بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اصفهان است و اگر بودجه‌ای برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیاز است تخصیص داده می‌شود، افزود: در کنار مدیریت شهری دیگر دستگاه‌ها به ویژه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز باید منابع مورد نیاز را تأمین کنند تا در نتیجه این اقدامات شاهد ارتقای کیفیت زندگی مردم باشیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان به ساختمان در دست احداث مرکز آموزش و توانمندسازی معتادان باغ فدک اصفهان توسط شهرداری اشاره و تصریح کرد: در موضوعات اجتماعی نباید صرفاً بار روی دوش شهرداری باشد و لازم است در خصوص نحوه بهره‌برداری از این مجموعه با همکاری دستگاه‌های مربوطه تصمیم‌گیری مناسب شود.

وی ادامه داد: قرار نیست مدیریت شهری در رابطه با بهره‌برداری از مجموعه فدک دخالت کند اما باید جلسات منسجم برای بهره‌برداری از آن تشکیل شود.

صادقیان اضافه کرد: هر کجا قانون مدیریت شهری را موظف کرده باشد، اقدام به ایجاد زیرساخت‌های لازم می‌کنیم و هرکجا از لحاظ قانونی باید وظیفه اداره آن را به عهده بگیریم، اقدام می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی باید وظایف محول شده در چهارچوب قانون و در اولین فرصت به دستگاه‌های مختلف اعلام شود، گفت: رویکرد شورای شهر ایجاد زیرساخت‌های مناسب است و دنبال آنیم که دغدغه فعالان در این زمینه را به بهترین نحو پاسخ دهیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه وظیفه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تنها در حوزه عمرانی نیست، افزود: باید بودجه استان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بکار گرفته شود و صنایع بزرگ مانند فولاد مبارکه در این زمینه ورود کنند.

وی تاکید کرد: اگر قطب‌های اقتصادی استان کنار یکدیگر قرار بگیرند، یقیناً اقدامات مطلوبی برای مردم انجام خواهد شد.

کد خبر 522524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.