خسارت ۱۰ میلیاردی آتش به انبار پنبه در کاشمر

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر گفت: به گفته مسئولان کارخانه پنبه، بر اثر این آتش‌سوزی بیش از ۱۰ میلیارد ریال خسارت وارد شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان آتش‌نشانی کاشمر، امیر نژادرحیم با اشاره به گزارش مشاهده دود غلیظ از انبارهای کارخانه پنبه کاشمر، اظهار کرد: اگرچه در ابتدا تیم حریق ایستگاه چمران با یک دستگاه خودرو سنگین به محل اعزام شد اما به خاطر حجم بالای آتش نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه قائم (عج) نیز به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه، آتش‌نشانان حدود سه ساعت با شعله‌های سرکش آتش در جدال بودند و سرانجام موفق به مهار و اطفای آن شدند، ادامه داد: بر اثر این حریق، تمام محصول پنبه که در سوله نگهداری می‌شد، از بین رفت، به‌طوری‌که به گفته مسئولان کارخانه براثر این آتش‌سوزی بیش از ۱۰ میلیارد ریال خسارت وارد شده است.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود محصول از بین رفته حدود سه تا چهار نفر باشد، گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه علت حادثه به خاطر بی‌احتیاطی کارگران کارخانه بوده اما دلیل اصلی این حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

وی با اشاره به این‌که نیروهای کارخانه چون تصور می‌کردند می‌توانند آتش را مهار کنند، دیرتر به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند، تصریح کرد: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی از ورود حریق به سایر سوله‌های پنبه جلوگیری شد.

کد خبر 522479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.