رسیدگی به ۶۰ درصد پرونده‌های کلانتری‌های کشور به صورت الکترونیکی

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: رسیدگی به ۶۰ درصد پرونده‌ها در کلانتری‌های کشور به صورت الکترونیکی بوده و تلاش داریم تا پایان سال پیشرفت خوبی در این زمینه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی حاجیان در اینستاگرام خود نوشت:

"رسیدگی به ۶۰ درصد پرونده‌ها در کلانتری‌های کشور به صورت الکترونیکی بوده و تلاش داریم تا پایان سال پیشرفت خوبی در این زمینه داشته باشیم.

سردار اشتری با حضور در کلانتری ۱۵ ایثار شهرستان ارومیه با تاکید بر اینکه تمام همکارانم در مجموعه انتظامی استان با تمام توان و روحیه جهادی به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت هستند اظهار داشت: در حوزه تحول کلانتری‌ها و در رسیدگی به مشکلات مردم پیشرفت بسیار خوبی داریم.

وی افزود: کلانتری‌ها ملجأ و پناهگاه مردم هستند، چرا که مردم به آنجا مراجعه کرده و به مشکلات آنها با رأفت و مهربانی رسیدگی می‌شود.

فرمانده ناجا گفت: در سال جاری بر اساس هماهنگی با مقامات قضائی رسیدگی به بخشی از پرونده‌های ما به صورت الکترونیکی صورت می‌پذیرد که در این حوزه حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته و تا پایان سال تلاش داریم تا به صد درصد برسیم.

سردار اشتری در پایان با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه پل ارتباطی بین پلیس و مردم هستند از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در راستای پوشش اخبار انتظامی تقدیر و تشکر کرد. "

سردار حاجیان در پست دیگری نوشت:

"نیروهای انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه شبانه‌روز پای کار هستند

فرمانده ناجا با تاکید بر اشراف اطلاعاتی و هوشمندسازی پلیس در مأموریت‌ها، از افزایش اعتماد عمومی به ناجا در نظرسنجی‌های اخیر خبر داد و گفت: از تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانم در انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به ارزیابی بازرسی و نظارت ستادی در سطح ناجا از پلیس استان، گفت: در استان آذربایجان غربی همکارانم در انتظامی، مرزبانی و یگان‌ویژه با تمامی توان به صورت شبانه‌روزی پای کار هستند و با استفاده بهینه از تمامی امکانات و جلب مشارکت عمومی در حوزه پیشگیری، کنترل و کاهش جرایم اقدامات خیلی خوبی انجام شده است. "

رسیدگی به ۶۰ درصد پرونده‌های کلانتری‌های کشور به صورت الکترونیکی

رسیدگی به ۶۰ درصد پرونده‌های کلانتری‌های کشور به صورت الکترونیکی

کد خبر 522448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.