آلونی صاحب آرامستان جدید می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر آلونی، گفت: آرامستان فعلی شهر دیگر پاسخگو نیست لذا زمینی برای آن در نظر گرفته شده و در حال انجام مطالعات برای احداث آرامستان جدید هستیم

احمدرضا شیخی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شورای ششم در حال حاضر اقدام به اجرای پروژه آسفالت خیابان ورودی شهر از سمت بروجن کرده است.

وی افزود: این خیابان حدود سه کیلومتر بوده و تقریباً تا گلزار شهدای شهر آلونی ادامه دارد که چند روز دیگر به بهره برداری می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر آلونی تصریح کرد: بعد از انجام آسفالت و خط کشی این خیابان اصلی شهر، زیباسازی بلوارهای آن در دستور کار است تا ایجاد سنگ فرش، باغچه و پیاده رو هم انجام شود.

وی ادامه داد: در مرحله بعد رنگ آمیزی بلوار در دست اجرا خواهد بود، همچنین آسفالت کوچه و معابر شهر آلونی در دست اقدام است.

شیخی توضیح داد: آرامستان فعلی شهر دیگر پاسخگو نیست لذا زمینی برای آن در نظر گرفته شده و در حال انجام مطالعات برای احداث آرامستان جدید هستیم. در آرامستان جدید شهر، زمین چمن، غسالخانه و سالن مراسم پیش بینی شده است البته بهره برداری از این آرامستان زمان بر خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر آلونی با بیان اینکه در حوزه گردشگری برنامه‌هایی خواهیم داشت، تاکید کرد: توسعه فضای سبز و پارک‌های شهر برای تفریح مردم و بهره‌مندی از آن نیز مدنظر است که در حال حاضر این شهر استان چهارمحال و بختیاری به میزان کافی از این موارد برخوردار نیست.

کد خبر 522406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.