بازار ارز دیجیتال امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

یک کندل صعودی احتمال یک پولبک به سطح شکسته شده را می‌دهد البته باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی می‌افتد، در حال حاضر همان تحلیل قبل پا برجاست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ چهارشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۷ هزار و ۱۹۹ دلار

· اتریوم سه هزار و ۴۰۰ دلار

· کاردانو دو دلار و ۳۹ سنت

· بایننس کوین ۴۲۱ دلار

· دوج کوین ۲۴ سنت

· ریپل یک دلار و ۹ سنت

· پولکادات ۳۶ دلار و ۷۴ سنت

· یونی سواپ ۲۵ دلار و پنج سنت

· سولنا ۱۶۱ دلار و ۵۳ سنت

· ترا ۳۶ دلار و ۹۶ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۴ شهریور

.یک کندل صعودی احتمال یک پولبک به سطح شکسته شده را می‌دهد البته باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی می‌افتد، در حال حاضر همان تحلیل قبل پا برجاست

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

بلاک چین سولانا دچار نقص فنی گسترده‌ای شده است

طبق گزارش‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی، انجمن‌های ارز دیجیتال و اکانت‌های توییتری مرتبط با سولانا منتشر شده و داده‌های متریک هم آن را تأیید می‌کند، بلاک‌چین سولانا با مشکل مواجه شده است. گفته می‌شود که شبکه سولانا به‌دلیل نقص فنی از دسترس خارج شده. برخی از اعضای جامعه ارزهای دیجیتال می‌گویند که رفع کامل این نقص در شبکه سولانا ممکن است ۲۴ تا ۴۸ ساعت طول بکشد.

سقوط ۱۳ درصدی سولانا پس از بروز ایراد در شبکه

به‌دنبال بروز مشکل فنی در بلاک چین سولانا، قیمت این ارز دیجیتال سقوطی قابل‌توجه را تجربه کرده و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ درصد کاهش یافته است. در پی این سقوط قیمت سولانا به کف هفتگی خود در ۱۴۵ دلار رسید و اکنون هر واحد از این ارز دیجیتال با قیمت ۱۵۶ دلار معامله می‌شود. گفتنی است که مشکل شبکه سولانا تا به این لحظه برطرف نشده است.

آرک اینوست: قیمت بیت کوین تا پنج سال دیگر ۱۰ برابر می‌شود

کتی وود، بنیان‌گذار شرکت سرمایه‌گذاری آرک اینوست، معتقد است قیمت بیت کوین تا پنج سال آینده رشد ۱۰ برابری را تجربه خواهد کرد.

وود گفت اگر شرکت‌ها با خرید بیت کوین به سرمایه‌گذاری خود تنوع بدهند و سرمایه‌گذاران نهادی پنج درصد بودجه خود را به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اختصاص دهند، قیمت بیت کوین ۱۰ برابر می‌شود و از ۴۵ هزار دلار به ۵۰۰ هزار دلار می‌رسد.

رشد دورقمی آلت کوین‌های RGT، CRV و SNX

هم‌زمان با نزدیک‌شدن قیمت بیت کوین به سطح ۴۷ هزار دلار در روز ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور)، برخی از آلت کوین‌ها نیز رشدهای دو رقمی را تجربه کردند. بر اساس داده‌های تریدینگ‌ویو و کوین‌تلگراف مارکتس پرو، توکن‌های RGT، کرو (CRV) و سینتتیکس (SNX)، پربازده‌ترین ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت اخیر بوده‌اند. در روز گذشته، بهای توکن RGT حدود ۲۸.۴۱ درصد، CRV به میزان ۲۶.۶۲ درصد و SNX حدود ۲۴.۶۲ درصد افزایش یافته است.

افزایش ارزش کل سپرده‌گذاری‌شده در دیفای به ۱۸۵ میلیارد دلار

جذب سرمایه توسط سیستم مالی غیرمتمرکز یا دیفای (defi) همچنان رو به افزایش است و در روزهای اخیر میلیاردها دلار سرمایه دیگر به این سیستم وارد شده است. در حال حاضر ارزش کل دارایی سپرده‌گذاری‌شده (TVL) در دیفای به ۱۸۵.۳۲ میلیارد دلار رسیده است که نسبت به ارزش کل سپرده‌گذاری‌شده دیفای در ۹ روز قبل، ۵.۱۱۳ درصد افزایش یافته است.

کلاهبرداران بیت کوینی ۱۶۵ هزار نفر را به یک رویداد مجازی جعلی اپل کشاندند

کلاهبرداران بیت کوینی امروز و پیش از برگزاری رویداد بزرگ مجازی اپل که قرار بود از یوتیوب پخش شود، یک برنامه پخش زنده جعلی را در یوتیوب راه‌اندازی کردند. این پخش زنده حتی در نتایج موتور جستجو این رسانه اجتماعی، بالاتر از کانال رسمی اپل نشان داده می‌شد و ۱۶۵ هزار بیننده را به تماشای ویدئویی غیر مرتبط از تیم کوک، مدیرعامل اپل کشاند. در کنار این ویدئو کلاهبرداران یک اعلان جعلی درباره خرید ۱۰۰ هزار بیت کوین توسط اپل و دادن هدیه به کسانی که برای کلاهبرداران میزان مشخصی ارز دیجیتال ارسال کنند را قرار داده بودند. گفتنی است که کانال کلاهبرداران هم اکنون از یوتیوب حذف شده است.

درخواست شرکت اسکای‌بریج کپیتال برای راه‌اندازی ETF سرمایه‌گذاری در شرکت‌های ارز دیجیتال

شرکت اسکای‌بریج کپیتال (SkyBridge Capital) که توسط آنتونی اسکاراموچی بنیان‌گذاری شده، درخواستی را برای راه‌اندازی یک صندوق قابل‌معامله بورسی (ETF) مربوط به ارزهای دیجیتال ارائه کرده است. دست‌کم ۸۰ درصد از دارایی‌های این ETF شرکت اسکای‌بریج کپیتال در حوزه ارزهای دیجیتال و شرکت‌های مربوط به اقتصاد دیجیتال سرمایه‌گذاری خواهد شد. بخش باقیمانده دارایی‌ها نیز به سهام شرکت‌های حوزه مالی و شرکت‌های صنعت فناوری اطلاعات اختصاص خواهد یافت.

مقام بانک مرکزی نیجریه: نایرا دیجیتال از ارزهای دیجیتال خصوصی امن‌تر است

فولاشودون شونوبی، معاون بانک مرکزی نیجریه مدعی شده ارز دیجیتال بانک مرکزی این کشور، نسبت به ارزهای دیجیتال خصوصی گزینه‌ای مطمئن‌تر و امن تر است. او همچنین می‌گوید که نایرا دیجیتال نیجریه مکمل روش‌های پرداخت فعلی است و این امر ثبات سیستم پرداخت در دراز مدت را تضمین می‌کند. شونوبی معتقد است که ارز دیجیتال بانک مرکزی تمام مزایای پول نقد را به صورت دیجیتال به کاربران ارائه می‌دهد و هر واحد آن یک نسخه الکترونیکی از پول نقد قانونی این کشور است.

وال‌مارت درباره بیانیه مطبوعاتی جعلی همکاری با لایت کوین تحقیق می‌کند

به دنبال انتشار اخبار جعلی همکاری با لایت کوین، شرکت وال‌مارت (Walmart) می‌گوید که در حال تحقیق و بررسی درباره چگونگی نشر پیدا کردن بیانیه مطبوعاتی جعلی مربوط به این ماجرا است. بنیاد لایت کوین و چارلی لی، خالق این ارز دیجیتال هم در حال انجام بررسی‌های مشابهی هستند. سخنگوی وال‌مارت می‌گوید که این شرکت با سرویس خبری Globenewswire که این بیانیه را منتشر کرد، در ارتباط است تا درباره این بیانیه جعلی تحقیق کنند. Globenewswire که بیانیه‌های مطبوعاتی شرکت‌ها را پخش می‌کند، ساعاتی بعد این بیانیه را حذف کرد و در سرویس خود اخطار نادیده گرفتن صادر کرد.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 522369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    سلام به نظر من ، آینده خیلی زودتر از چیزی که فکرشو میکنیم میرسه. و فکر میکنم ارزهای دیجیتال با سرعت زیادی آینده رو تصاحب میکنند. پس سعی کنیم ما هم بی نصیب نباشیم ،که فردا افسوس امروز رو بخوریم. از ارزهایی مانند شیبا قافل نباشیم.