برنامه تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم قهرمانی آسیا + جدول

تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا به ترتیب مقابل کره جنوبی و چین تایپه قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، مرحله اول مسابقات والیبال قهرمانی آسیا امروز (سه‌شنبه) به پایان رسید و تیم‌های راه‌یافته به جمع هشت تیم برتر مسابقات مشخص شدند. در مرحله دوم مسابقات، هشت تیم در دو گروه به مصاف هم خواهند رفت.

در گروه E تیم‌های ژاپن، استرالیا، چین و قطر حضور دارند و در گروه F هم ایران، چین تایپه، کره جنوبی و پاکستان به مصاف هم خواهند رفت. نتیجه مسابقات رو در روی تیم‌ها در مرحله اول، در این مرحله هم محاسبه می‌شود. بدین ترتیب پیش از آغاز مسابقات مرحله دوم، ایران با توجه به برد قاطع مقابل پاکستان، با سه امتیاز در رده نخست گروه خود قرار دارد.

کره جنوبی و چین تایپه که در رده‌های دوم و اول گروه D مرحله مقدماتی قرار گرفته بودند، به ترتیب روزهای پنجشنبه و جمعه مقابل شاگردان بهروز عطایی قرار خواهند گرفت.

برنامه مسابقات تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم قهرمانی آسیا به وقت تهران

پنجشنبه ۲۵ شهریور، ساعت ۱۰:۳۰، ایران - چین تایپه

جمعه ۲۶ شهریور، ساعت ۱۳:۳۰، ایران - کره جنوبی

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود. دو تیم برتر این مسابقات سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را کسب می‌کنند.

در ۲۰ دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا، ایران سه طلا، دو نقره و یک برنز به دست آورده بود و پس از ژاپن، کره جنوبی و چین چهارمین تیم پرافتخار قاره محسوب می‌شود.

نتایج مسابقات تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی آسیا

ایران ۳ - هنگ‌کنگ صفر (۲۵-۱۲ / ۲۵-۱۸ / ۲۵-۱۹)

ایران ۳ - تایلند صفر (۲۵-۱۷ / ۲۵-۱۲ / ۲۵-۱۸)

ایران ۳ - پاکستان صفر (۲۵-۲۰ / ۲۵-۱۹ / ۲۵-۱۵)

کد خبر 522345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.