عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ شهریورماه

در این بسته خبری از تحویل روزانه ۲۰۰ تن سیمان به کارگاه پروژه پل قدس تا تلاش برای احیای فضای سبز شهری نیشابور و پناهگاه سگ‌های بلاصاحب در نجف آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

برق رسانی به مخازن بوستان های شمال شهر قزوین

محمد صالح صالحی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با توجه به احداث مخازن ذخیره آب در بوستان‌های سلام و ریحانه، عملیات برق رسانی به این مخازن آغاز شد.

اقدامات ترافیکی شهرداری ملایر

شهرداری ملایر در راستای کاهش ترافیک و روان شدن آن اقدام به نصب تابلو و علائم ترافیکی و رنگ آمیزی سرعتکاه‌های سطح شهر کرده است.

ثبت نام تاکسیرانان آستارا در سامانه سامح

غلامرضا مصاحب، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندر آستارا گفت: تاکسیرانان برای بهره‌مندی از بیمه تأمین اجتماعی، باید در سامانه اطلاعات ملی حمل و نقل (سامح) ثبت نام کنند.

تحویل روزانه ۲۰۰ تن سیمان به کارگاه پروژه پل قدس

محمود صفری، شهردار اردبیل رعایت اصول فنی و ایمنی از سوی کارکنان و کارگران پروژه را ضروری خواند و گفت: در بحث نیاز پروژه به سیمان با هیچ مشکلی مواجه نیستیم و طبق پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم، یک هزار تن سیمان خریداری شده و روزانه ۲۰۰ تن تحویل کارگاه می‌شود.

تلاش برای احیای فضای سبز شهری نیشابور طی یک ماه اخیر

ناصر صدیقی، سرپرست شهرداری نیشابور خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای هوا در ماه‌های اخیر و آسیب به فضای سبز شهری، شهرداری نیشابور با اولویت درختان شهری، طرح احیای فضای سبز را با بسیج نیروها و امکانات شهری به صورت تجمیعی در سطح وسیعی از شهر اجرا نموده و هم اکنون نیز در حال اجرا است.

برگزاری آزمون آمادگی جسمانی آتش نشانان سنندجی

صالح زندی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از برگزاری آزمون آمادگی جسمانی آتش نشانان سنندجی خبر داد و گفت: این آزمون هر شش ماه یک بار به منظور میزان سنجش آمادگی جسمانی آتش نشانان برگزار می‌شود.

لایروبی کانال های سطح شهر ساری

با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز و آغاز بارش‌های فصلی برای پیشگیری از آب‌گرفتگی معابر تمامی کانال‌ها و انهار انتقال آب در شهر ساری لایروبی و عوامل خدماتی شهرداری در آماده‌باش کامل هستند.

پناهگاه سگ‌های بلا صاحب در نجف آباد

این پناهگاه شامل ۶ محوطه روباز جهت نگهداری جداسازی و تفکیک سگ‌های نر و ماده وتوله‌ها، هرکدام به مساحت ۱۷۶ مترمربع است و یک محوطه مسقف دارای ۸ قفس نگهداری جهت قرنطینه نیز به مساحت ۹۶ مترمربع، و مجهز به آبخوری اتوماتیک در این پناهگاه وجود دارد.

احداث آبگیر و مخزن کنترل سیلاب در شهر سمنان

حمید قاسمی، مدیر منطقه دو شهرداری سمنان از احداث آبگیر و آماده سازی مخزن جلوگیری از سیلاب با هدف کاهش خطرات سیل در مناطق شهری و ساماندهی و ذخیره آب برای استفاده از آن در مصارف غیر شرب خبر داد.

کد خبر 522343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.