انجام واکسیناسیون شبانه در ۳ مرکز تجمعی اصفهان/هنوز نوبت سربازان نشده است

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: در برخی مراکز تجمعی واکسیناسیون اصفهان از جمله مرکز پل شهرستان، بیمارستان الزهرا و گلستان شهدا طرح واکسیناسیون شبانه انجام می‌شود.

کمال حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص انجام واکسیناسیون شبانه در اصفهان، اظهار کرد: در برخی مراکز تجمعی واکسیناسیون اصفهان از جمله مرکز پل شهرستان، بیمارستان الزهرا و گلستان شهدا طرح واکسیناسیون شبانه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در مرکز تجمعی گلستان شهدا از ساعت ۲۲ تا ساعت ۲۴ و در مراکز پل شهرستان و بیمارستان الزهرا تا ساعت ۲۳ واکسیناسیون در شیفت شب انجام می‌شود و افراد می‌توانند در این ساعات برای انجام واکسیناسیون مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به واکسیناسیون سربازان، خاطرنشان کرد: واکسیناسیون سربازان در دستور کار است، اما هنوز دستوری در این خصوص ابلاغ نشده و به محض شروع واکسیناسیون سربازان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

واکسیناسیون یک سوم دانشجویان در اصفهان

وی تصریح کرد: حدود یک هفته است که واکسیناسیون دانشجویان غیر پزشکی در اصفهان انجام می‌شود و تاکنون حدود یک سوم جمعیت دانشجویان در اصفهان واکسینه شدند و با تسریع روند واکسیناسیون، دانشجویان نیز به سرعت در حال واکسینه شدن هستند و دانشجویان به تمام مراکز واکسیناسیون استان اصفهان می‌توانند مراجعه کنند.

حیدری با تاکید بر اینکه برای انجام واکسیناسیون داشتن کارت ملی الزامی است، افزود: دانشجویان باید کارت دانشجویی و گواهی اشتغال به تحصیل را همراه خود داشته باشند، تمام دانشجویانی که از شهرهای دیگر در اصفهان مشغول تحصیل هستند نیز واکسینه می‌شوند و این روند در تمام کشور اجرا می‌شود.

وی در خصوص طرح منع تردد شبانه و اجرای طرح واکسیناسیون شبانه، تصریح کرد: پلیس راهور اعلام کرده اگر مشخص شود افراد در ساعات منع تردد شبانه برای انجام واکسیناسیون مراجعه کردند، جریمه آنها در آن زمان مرتفع خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه ممکن است سوش‌های جدید کرونا در کشور شایع شود، اضافه کرد: با انجام واکسیناسیون در موج‌های بعدی درگیری کمتری خواهیم داشت، در دانشگاه‌های استان اصفهان حدود ۲۰۸ هزار دانشجو را واکسینه خواهیم کرد.

کد خبر 522341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.